engelermeer

• willem

J en A

Zo gaat dat met Willem rijken fantasie 

Is geen fantasie. . Ik kom er heel veel .. Sinds kort ook met een dame .

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK strandgenieten
  • Jan

wij willen ook gaan volgende week. , maar hopen wel op stellen. en geen mannen alleen     die lopen continu te loeren of ze wat kunnen zien,  das nie erg   maar niet bijna boven op je neus.  of   wat leuks op het normale naaktstrand. 

• Marco

Is er een manier om af te spreken? Lijkt mij leuk om met een groep af te spreken.

KiK?

• Een

Ja. laten we het doen

• willem

Marco

Is er een manier om af te spreken? Lijkt mij leuk om met een groep af te spreken. KiK?

Geen groeps vorming . wordt overlast . naakt liggen mag maar sex niet . 

KiK strandgenieten
  • willem

Bistell
    willem
    Bistell
    [...]

Klopt de route beschrijving zoal hier is aangegeven of is er een andere/betere route. Op Google map staat dat op de aangegeven beschrijving een hengelsportvereniging zit. Daar zou je dus moeten parkeren en dan richting het water lopen en dan naar links. Klopt dit. We zijn veel aan de Waal bij Andelst geweest maar daar wordt schijnbaar nu veel door boa s en politie gecontroleerd

Als ik het geweten had . was ik gekomen en erbij gaan liggen . zoek stellen dames Leuk en wie zegt dat  wij dat willen?  

Niks moet toch. Ben heel recpect vol.. Ga niet zomaar bij eens dame of stel zitten . Hou van uitdagen en dan komt vaak de rest van zelf praatje .Als ik ga liggen  is het atijd op redelijke afstand niet vlakbij de plek waar iemand ligt.

KiK strandgenieten
  • willem

Gisteren avond tot 21.00 aan het water geweest was zo lekker. Er was na 20.00 verder niemand meer ook geen mannen alleen . Wel was er weer een bekend stel van mij langs gekomen op de weide . Ze wisten mogelijk dat ik er was . hihi  Samen nog lekker gekletst en afgesproken dat we elkaar meer tegen gaan komen.  Is er dame die ook mee wil ook met camper . laat maar weten  als je dat wil . Ik heb Kik .Mannen alleen zoek ik niet . 

KiK strandgenieten
  • Marco

willem

Gisteren avond tot 21.00 aan het water geweest was zo lekker. Er was na 20.00 verder niemand meer ook geen mannen alleen . Wel was er weer een bekend stel van mij langs gekomen op de weide . Ze wisten mogelijk dat ik er was . hihi  Samen nog lekker gekletst en afgesproken dat we elkaar meer tegen gaan komen.  Is er dame die ook mee wil ook met camper . laat maar weten  als je dat wil . Ik heb Kik .Mannen alleen zoek ik niet . 

Slavanmir

• willem

Marco
    willem

Slavanmir

slavanmir   ?

KiK strandgenieten
  • willem

Helaas gebeurt vandaag 

Vandaag is er een man door de politie meegenomen. Hij was op de weide waar de kinderen en gezinnen het water gaan vooraan op de bokkeweide. Deze man was al zeker 2 naakt in het water recht een gekleed stel en een man aan het zonnen. Zelfs een stel met kids lag ernaast.  Deze man was zichzelf steeds aan het aftrekken in het zicht en zelf op lopend over hun kleed.  

Maar door 2 oplettende mannen aan de overkant op de weide hebben we deze man kunnen aanhouden iod van de politie. Hij kon nog weggaan maar blijkbaar dacht hij dat we de politie niet gebeld. Na dus bedreigingen van hem pakte hij ineens zijn telefoon die aanstond. Hebben we hem 4 man tegen de grond gewerkt en gewacht tot de politie kwam. 

Om hem geboeid af tevoeren  

Dus vooral heren laat de stellen met rust. Mochten ze iets mee willen laten ze dat wel merken.  

Voor iedereen     RECPECT  voor elkaar mensen   

Namers de personen die erbij waren

KiK strandgenieten