lekker genieten in het hoge gras als het niet gemaaid is . kleine parking . weiland in natuurgebeid aan het water . welk stel of dame komt er ook wel eens.
KiK strandgenieten
@bistel
Afrit 46 op de A59 nemen en dan richting de Haverlij rijden dus niet richting het industrieterrein. Dan rotonde rechtdoor en na de rotonde kun je links een pad in naar een parkeerplaats. Vervolgens loop je een pad op richting de snelweg eigenlijk eigenlijk. R ligt een sloot tussen dat perceel waar je moet zijn en het pad en vroeger kon je dat ergens oversteken met een plank over de sloot oid. Ik ben er al heel lang niet geweest. Eenmaal daar heb je een zee van plek.
Naar het officiële naaktstrand moet je niet gaan overigens
Wij gisteren geweest ja in het hoge gras veel mannen vinden wij niet erg is spannend maar ook veel aangeklede die heeeeel vaak langs lopen dat is jammer we zochten er een leuke geile man bij maar niks gevonden
Klopt de route beschrijving zoal hier is aangegeven of is er een andere/betere route.
Op Google map staat dat op de aangegeven beschrijving een hengelsportvereniging zit.
Daar zou je dus moeten parkeren en dan richting het water lopen en dan naar links.
Klopt dit.
We zijn veel aan de Waal bij Andelst geweest maar daar wordt schijnbaar nu veel door boa s en politie gecontroleerd
Na die rondtondus zie je links parkeerplaats dan richting het water lopen dan links af langs het water blijven lopen brugje over hekje door lopen dan kom je op klein strandje daar liggen aangeklede hier ga je links af langs het water lopen tot je bij het hoge gras bent daar mag je naakt liggen en?????
Na die rondtondus zie je links parkeerplaats dan richting het water lopen dan links af langs het water blijven lopen brugje over hekje door lopen dan kom je op klein strandje daar liggen aangeklede hier ga je links af langs het water lopen tot je bij het hoge gras bent daar mag je naakt liggen en?????
Hoi geilstel waren jullie er vorige week dinsdag avond. . jullie met een mercedes daar ?
Wij gisteren geweest ja in het hoge gras veel mannen vinden wij niet erg is spannend maar ook veel aangeklede die heeeeel vaak langs lopen dat is jammer we zochten er een leuke geile man bij maar niks gevonden
Klopt de route beschrijving zoal hier is aangegeven of is er een andere/betere route.
Op Google map staat dat op de aangegeven beschrijving een hengelsportvereniging zit.
Daar zou je dus moeten parkeren en dan richting het water lopen en dan naar links.
Klopt dit.
We zijn veel aan de Waal bij Andelst geweest maar daar wordt schijnbaar nu veel door boa s en politie gecontroleerd
Als ik het geweten had . was ik gekomen en erbij gaan liggen . zoek stellen dames
Klopt dit.
Als ik het geweten had . was ik gekomen en erbij gaan liggen . zoek stellen dames
Leuk en wie zegt dat wij dat willen?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?