engelermeer

• willem

Bistell
    willem
    Bistell
    [...]

Klopt de route beschrijving zoal hier is aangegeven of is er een andere/betere route.

Op Google map staat dat op de aangegeven beschrijving een hengelsportvereniging zit.

Daar zou je dus moeten parkeren en dan richting het water lopen en dan naar links.

Klopt dit.

We zijn veel aan de Waal bij Andelst geweest maar daar wordt schijnbaar nu veel door boa s en politie gecontroleerd

Als ik het geweten had . was ik gekomen en erbij gaan liggen . zoek stellen dames

Leuk en wie zegt dat  wij dat willen?

natuurlijk moeten jullie het zeker willen , zou nooit ongevraagd bij iemand gaan liggen

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK strandgenieten
  • Marco

Vrindagavond geweest maar er was maar 1 ander stel, wanneer is er veel te beleven. We hadden 1 kijker die zich prima vermaakt heeft????

Ps en 2 geiten/bokken

• willem

Marco jullie een stel . Ik was vrijdag niet maar andere dagen wel . Vandaag ook geweest 2 x . bij het brugje nog met een leuk stel staan kletssen. 

KiK strandgenieten
  • Marco

willem

Marco jullie een stel . Ik was vrijdag niet maar andere dagen wel . Vandaag ook geweest 2 x . bij het brugje nog met een leuk stel staan kletssen. 

Ja wij zijn stel van 50 plus.

Wanneer is er meer te beleven?

We lagen aan het begin maar zagen verderop genoeg plekken waar eerder mensen hadden gelegen.

Zit er nog een bepaalde verdeling in het veld? Langs het hoofdpad genoeg plekken maar ook bij de paadjes in het midden.

Gr. Beginnersstel

• Marco

@Willem, ergens las ik dat je ook in het water kon, wat ik gezien heb zit er overal een hoogteverschil van minimaal 1,25 mtr.

Waar kan je wel in het water?

Alvast bedankt

• willem

Marco
    willem

Ja wij zijn stel van 50 plus. Wanneer is er meer te beleven? We lagen aan het begin maar zagen verderop genoeg plekken waar eerder mensen hadden gelegen. Zit er nog een bepaalde verdeling in het veld? Langs het hoofdpad genoeg plekken maar ook bij de paadjes in het midden. Gr. Beginnersstel

Hoi de padjes aan de hoofd weg veel jeugd . verder op de weide kun je overal liggen  . Achter voorbij de weide liggen voornamlijk mannen. Ja er is hoogt verschil maar achter aan kun je het water in. 

KiK strandgenieten
  • Marco

Welke dagen en tijd, als het natuurlijk mooi weer is, zijn er de meeste mensen?

• willem

Vanmiddag lekker samen met de dame maar de stoute weide  geweest. Hebben lekker kunnen geniten van een leuk stel en gekletst in het water . Wij zouden graag met stellen in contact willen komen .

KiK strandgenieten
  • Marco

Wij waren er gisteren, geen andere stellen gezien

• J en A

Zo gaat dat met Willem rijken fantasie