We zijn een open minded stel dat van elkaar maar vooral ook met anderen geniet. We gaan woensdag 25 januari in de middag naar Azzurra. Welk leuk stel gaan we daar tegenkomen ?
Wij zijn afgelopen zaterdag 070123 voor 3e x in Azzura geweest. Mijn heerlijke blonde vrouwtje ging helemaal los, nog nooit zo'n actieve nymphomane gezien en het was toch echt mijn eigen vrouw. We begonnen in de rechter jacuzzi in de doucheruimte waar een man met pijpen in haar mond klaarkwam terwijl ze door anderen achterlangs genomen werd. Vervolgens naar het 1e matras rechts in de filmzaal waar de mannen in de rij stonden voor haar, diverse met haar mond geholpen (en geslikt) en door velen genomen, zo veel ik ben de tel kwijt. 1 Man daar stelde voor haar op de warme plaat een scrubmassage te geven, waarna ze door deze man een scrub kreeg en hij haar daarna neukte, waar ze daarna in een uitpuilende jacuzzi in dezelfde ruimte sprong en de handen en fallussen die met haar aan de gang gingen niet te tellen waren. Daarna nog weer terug naar het matras in de filmzaal. Ik werd zo opgewonden van haar acties met al die mannen dat ik het zelf 3x met haar gedaan heb die avond. Ik heb een hele nieuwe vrouw leren kennen die avond, ook al zijn we al decennia getrouwd. Azzurra bevalt ons zeer, en het geklaag over “buitenlandse mannen met baarden”… ja die waren er ook en hebben het ook met haar gedaan, want ze wil ook zo veel mogelijk mannen tijdens zo'n uitje, doch ze waren respectvol en niet meer of minder opdringerig dan NL mannen, integendeel, ze hadden netjes hun beurt afgewacht. Als je als vrouw niet meerdere mannen aan je lijf wil ga dan niet naar dergelijke dagen maar kies de donderdag als er alleen stellen zijn toegestaan. Voor vrouwen die wel van actie houden zijn de gemende dagen werkelijk super en volop actie te krijgen! Wij komen weer snel terug!
Hoi UHR, mij lijkt het ook heerlijk om te zien hoe een man mijn vrouw neukt, helaas nog geen ervaring mee. Zondag 22 januari verblijf ik in Nijmegen in een hotel. Jij bent welkom met je vrouw om langs te komen. Ook mag je alleen langskomen je kan dan op foto's en filmpjes trekken van mijn vrouw. En als er een klik is meer geile dingen samen. Heb je interesse let me know
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?