Wilpenhof bij Deventer

• Bikerscouple op SDC

frank
    Ontdekkend
    frank
    [...]

Nu moet ik toch nog even reageren. Waarbij ik het gespartel hieronder van RonnieF maar even negeer. Nog steeds vermakelijk overigens…

Ik ben ook een alleengaande man. Geen alleenstaande. Verschil in behoeften, zeg maar. In frequentie en voorkeur om het netjes te zeggen. Ook geen trekmajoortje. Wel de stijl en respectvolle  man zoals Anneliess omschrijft. SDC heb ik onlangs geprobeerd. Dat vond ik pas een vage zooi. Barst van de commerciele bagger. Kwam ik echt niet uit en doorheen. Eerdere ervaringen opgedaan met SecondLove. Dàt werkte wel…. En regelmatig in Azzurra. En dat is weer wisselend wat sfeer betreft, maar daar mooie momenten beleefd, maar ook mindere. Zie daarvoor de fora hier verder.

Dus Anneliess: Wil je contact? Mail mij dan op trerob1@hotmail.com. En verder houd ik het hierbij om te voorkomen dat het een datingssite wordt. 

R en A: veel plezier, blijf scherp en vooral hier aanwezig!

Enne Ronnie: houd aub de eer aan jezelf….

Frank toch, foei :D :D :D 

Je bederft onze vermakelijkheden op deze manier.

Niet zo scherp aub

Geen alleenstaande rukker of trekmajoor durft straks nog iets te schrijven

:D :D :D 

Wees eerlijk, dit is toch de meest goedkope manier van theater belevenissen?  Waarbij je smakelijk kunt lachen om dat soor eenzame handschudders??? :D :D :D

Helemaal eens! Ik zie jullie lachend zitten. Heus! Overigens net profiel aangemaakt op parenclub.eu. Eens kijken of ik Annelies kon vinden. Kom toch wel weer veel dezelfde commerciele meuk tegen….

Vertel eens wat nieuws hahahahaah

Adultmatch of ondeugend-daten zijn de betere sites

• frank

Ontdekkend
    frank
    Ontdekkend
    [...]

Frank toch, foei :D :D :D 

Je bederft onze vermakelijkheden op deze manier.

Niet zo scherp aub

Geen alleenstaande rukker of trekmajoor durft straks nog iets te schrijven

:D :D :D 

Wees eerlijk, dit is toch de meest goedkope manier van theater belevenissen?  Waarbij je smakelijk kunt lachen om dat soor eenzame handschudders??? :D :D :D

Helemaal eens! Ik zie jullie lachend zitten. Heus! Overigens net profiel aangemaakt op parenclub.eu. Eens kijken of ik Annelies kon vinden. Kom toch wel weer veel dezelfde commerciele meuk tegen….

Vertel eens wat nieuws hahahahaah

Adultmatch of ondeugend-daten zijn de betere sites

Ik ga kijken! Dank!

• R en A

Heeeeej luitjes, we dwalen af! ^^D :D :D 

Zou toch wel leuk zijn om allemaal eens naar de Wilpenhof te gaan en ons smakelijk gaan vermaken!

Dat wordt dubbel plezier denken we..

Ja natuurlijk mag Ronnie ook komen toch!

• frank

R en A

Heeeeej luitjes, we dwalen af! ^^D :D :D 

Zou toch wel leuk zijn om allemaal eens naar de Wilpenhof te gaan en ons smakelijk gaan vermaken!

Dat wordt dubbel plezier denken we..

Ja natuurlijk mag Ronnie ook komen toch!

Ja, leuk idee! maar ik dacht dat jullie alleen paren zochten… Inussen op ondeuegend daten profiel aangemaakt. Lijkt verdacht veel op andere site. Novamora ofzo? Hebben jullie ervaring op ondeugend daten?

• Samen

Leuk idee.

Wanneer spreken we allen (stellen) af om de Wilpenhof te bezoeken?

Lijkt ons een goed en gezellig idee, voor ons in ieder eval een club waar we nog niet eerder zijn geweest.

Groetjes van ons

Wijlekkersamen Ad gmail
  • R en A

Volgende week een keer? Wie kunnen er?

• frank

Woensdag tussen 13 en 18 is een goede kans bij mij!

Als het op prijs gesteld wordt natuurlijk…. Wees daar maar eerlijk in.

• R en A

Wij kunnen alleen maar 's avonds…

• .........................

R en A

Maar vanuit Twente naar de Wilpenhof is minder ver dan naar Steamworks of Azzurra… Naar de Wilpenhof is iets meer dan een half uurtje, en naar Steamworks het dubbele! Dus waar hebben we het over…We denken, dat het je meer gaat om de lagere entree, zeg eens eerlijk…man alleen kost 100 en stel kost 75, is toch mooi meegenomen!? We denken dat je op deze site fout zit, hier kom je geen alleengaande dames tegen, toch? Dit is een site voor swingers en dat zijn altijd STELLEN.

Wat je wel kan doen: ga er gewoon heen, en wacht op de P tot er een alleengaande dame aankomt, en bied haar een gratis avondje aan.

Dat wordt wel vaker gedaan dat hebben we al vaker gezien.

En ehhh, nee wij zitten niet te wachten op alleengaande mannen, die zijn er al genoeg…

We geven de voorkeur aan avonden waar alleen stellen mogen komen, daar is de sfeer ook veel aangenamer…

Gelukkig weer een medestander op deze SWINGERS startpagina. Er reageerden in het verleden regelmatig van die bijtende stellen die voor ons de lust wegnamen om zelfs “hun” te ontmoeten. Die kom je dan tegen bij Azzurra en ook daar een grote …… dus fijn om jullie reactie te lezen! Zijn we het helemaal mee eens! Wij gaan aanstaande zaterdag naar Wellnessboot en dan komt eind van de middag/ begin van de avond ook ander voor ons bekend stel. Wij gaan al wel rond elf uur ‘s morgens. 

Trouwens moeten single dames bij de wilpnhof betalen? Ik zou als ik single was niet de eerste de beste accepteren omdat die man dan vast meer wil en je maar moet afwachten of dat bevalt.

• .........................

ronnief

Ik ben een man van eind veertig en ben op zoek naar een vrouw die zin heeft om met mij mee te gaan naar de Wilpenhof de kosten zijn uiteraard voor mijn rekening en meerijden is uiteraard ook geen probleem.

Leren doen de single mannen het op deze SWINGERS site toch nooit, oproepjes plaatsen door single MAN is volgens regelement niet de bedoeling. REageren op anderen mag weer wel. Lastig he?