Nu moet ik toch nog even reageren. Waarbij ik het gespartel hieronder van RonnieF maar even negeer. Nog steeds vermakelijk overigens…
Ik ben ook een alleengaande man. Geen alleenstaande. Verschil in behoeften, zeg maar. In frequentie en voorkeur om het netjes te zeggen. Ook geen trekmajoortje. Wel de stijl en respectvolle man zoals Anneliess omschrijft. SDC heb ik onlangs geprobeerd. Dat vond ik pas een vage zooi. Barst van de commerciele bagger. Kwam ik echt niet uit en doorheen. Eerdere ervaringen opgedaan met SecondLove. Dàt werkte wel…. En regelmatig in Azzurra. En dat is weer wisselend wat sfeer betreft, maar daar mooie momenten beleefd, maar ook mindere. Zie daarvoor de fora hier verder.
Dus Anneliess: Wil je contact? Mail mij dan op trerob1@hotmail.com. En verder houd ik het hierbij om te voorkomen dat het een datingssite wordt.
R en A: veel plezier, blijf scherp en vooral hier aanwezig!
Enne Ronnie: houd aub de eer aan jezelf….
Frank toch, foei
Je bederft onze vermakelijkheden op deze manier.
Niet zo scherp aub
Geen alleenstaande rukker of trekmajoor durft straks nog iets te schrijven
Wees eerlijk, dit is toch de meest goedkope manier van theater belevenissen? Waarbij je smakelijk kunt lachen om dat soor eenzame handschudders???
Helemaal eens! Ik zie jullie lachend zitten. Heus! Overigens net profiel aangemaakt op parenclub.eu. Eens kijken of ik Annelies kon vinden. Kom toch wel weer veel dezelfde commerciele meuk tegen….
Vertel eens wat nieuws hahahahaah
Adultmatch of ondeugend-daten zijn de betere sites