Beste Ron, we snappen wedrom niet wat je nu weer bedoelt… Je typt:
Jullie verdraaien geregeld informatie probeer hier maar eens minimaal twee voorbeelden van te vinden als jullie dit lukt en mij twee voorbeelden opnoemt stuur ik jullie een tegoedbon van Christine le Duc
Moeten WIJ twee voorbeelden geven van informatie die WIJ verdraaien?? Wat bedoel je nou eigenlijk??? Geef JIJ dan eens twee voorbeelden op van informatie die WIJ hebben verdraaid…
Verder typ je:
Verder ben ik het niet met jullie stelling eens dat swingers alleen maar stellen kunnen zijn als jullie met een bepaalde regelmaat in clubs komen zullen jullie weten dat er ook veel alleengaande mannen en vrouwen komen.
Nou, dan hier maar even terug naar de schoolbank, in dit geval is dat de Swingstart Pagina waar de volgende definitie van swingen wordt weergegeven:
Swingen is een vorm van intieme vriendschap tussen twee of meerdere stellen of koppels. Meestal betreft het man/vrouw-stellen die andere man/vrouw-stellen ontmoeten voor seks en/of blijvende intieme vriendschappen, veelal met partnerruil. Het swingen kent verschillende vormen. Zo zijn er stellen/koppels die uit zijn op een seksuele relatie onderling terwijl anderen het juist willen beperken tot flirten. Vaak ontmoeten swingers elkaar in zogenaamde parenclubs of swingersclubs.
Staat daar iets in over single personen??
Kijk, dat er single personen in clubs komen, ja dat weten we allemaal, en daar is ook niks mis mee, elk wat wils, maar ga nu niet beweren dat jij (en andere single personen) een swinger bent, want dat ben je dus niet per definitie.
En dan typ je tot overmaat van ramp ook nog:
Verder wens ik jullie allen nog veel ( swinger ) plezier en laten we deze site zo houden waar zij voor bedoeld is.
Echt lachwekkend…Dringt het nu nog niet tot je door wat hier in veel topics wordt gezegd: het is hier een swingers site, voor stellen, koppels, paren..
Daar is deze site voor bedoeld; maar kennelijk vind jij dat de site bedoeld is voor jou als single man om contact met stellen te leggen..
Nou ja, veel geluk dan maar!