Wilpenhof bij Deventer

• R en A

Ron, je komt weer met zo'n niet consistent verhaal aanzetten: De Duitse clubs zijn beter georganiseerd en hebben een betere prijs kwalitietverhouding, dus  staan op een hoger nivo dan in NL…. maar vervolgens staat Red Angel onder NEDERLANDSE leiding…en is er daar sindsdien veel verbeterd… We snappen het echt niet meer… wat probeer je ons nu te zeggen??

Onze vrouwelijk helft bedankt jou overigens (mogelijk namens alle andere vrouwelijke helften op deze site) voor jouw complimenten voor de Duitse vrouwenlichamen. Hartelijk bedankt Ron, ennnehhh blijf lekker weg in onze NL clubs aub dan hoef je niet aan onze NL lichamen te zitten…

• frank

Beste R en A,

Ik ben eindelijk klaar met lachen. Wat genieten is dit! Zoals jullie Ronnie helemaal fileren op inhoud en hij steeds krampachtiger, en taalkundig steeds knulliger, probeert zijn verhaal overeind te houden. Want dat zal het einge zijn wat hij nu nig overeind kan houden nu jullie hem zo klem zetten.

Echt top. Dank.

En terloops heb ik zo ook nog wat info opgedaan….

• R en A

Frank : het is niet persoonlijk bedoeld , maar we begrijpen echt niet wat Ron ons nu eigenlijk wil zeggen…. en wat hij nu precies wil…. een vrouw meekrijgen naar Wilpenhof? Terwijl de Duitse vrouwen lekkerder zijn en hij die op steenworp afstand onder handbereik heeft? Onze NL vrouwen kleineren? Onze NL clubs afkraken ? We snappen het niet meer, jij wel? Denkt hij dat onze vrouwen voor hem in de rij gaan staan om te bewijzen dat ze wel tegen die geweldige Duitse dames opkunnen?

of…… zou hij toch gewoon uit zijn op een lagere entree bij de wilpenhof… wat denk jij?

• Annelies

Nou ik wil als single vrouw nog wel eens met een verzorgde/respectvolle single man voor de 1e keer afspreken in een club, maar fijn dat jullie (R en A) al een potentiele man hebben ondervraagd en ik mijn tijd elders kan besteden. En het was idd net als Frank al zegt, vermakelijk:)

Voor de mensen die wel serieus en oprecht zijn kunnen mij benaderen via SDC of Parenclub.eu

X,

Anneliess

• R en A

Anneliess: hij reageert nu natuurlijk niet meer…. wedden dat er binnenkort weer een nieuw profiel wordt aangemaakt, waarvan de houder zich gaat aanbieden als ‘man voor stel’ of ‘man zoekt vrouw voor clubbezoek’  ?? En raad dan eens wie daar achter zit…

Maar goed, hij zal jouw bijdrage ook wel zien, en zal binnenkort wel opduiken op SDC, en wij denken ook dat hij zich daar beter thuisvoelt dan hier. Ook zal hij daar meer scoringskansen hebben.

Dus, ook voor alle andere single ventjes en trekmajoortjes en ruksoldaatjes: kijk eens op SDC, kun je tenminste ook foto's zien van stellen/mannen/vrouwen (en kun je zelf ook een foto op je profiel plaatsen, lolllll ) en laat ons swingers hier lekker op dit forum verblijven.

• ronnief

Geachte medelezers,

Leuk om te horen dat de conversatie tussen mij en R en A als vermakelijk wordt beschouwd hoewel hij zo niet bedoeld was. Het valt mij herhaaldelijk op dat goed lezen voor jullie ( R en A ) en dingen goed begrijpen nog al moeilijk schijnt te zijn. Jullie verdraaien geregeld informatie probeer hier maar eens minimaal twee voorbeelden van te vinden als jullie dit lukt en mij  twee voorbeelden opnoemt stuur ik jullie een tegoedbon van Christine le Duc ( deze bonnen zijn zowel leuk voor hem en haar en de bonnen zijn te verzilveren tot en met  oktober 2019 )

Verder ben ik het niet met jullie stelling eens dat swingers alleen maar stellen kunnen zijn als jullie met een bepaalde regelmaat in clubs komen zullen jullie weten dat er ook veel alleengaande mannen en vrouwen komen.

Verder wens ik jullie allen nog veel ( swinger ) plezier en laten we deze site zo houden waar zij voor bedoeld is.

Verder blijf ik gewoon aktief onder mijn naam RonnieF

Met vriendelijke groeten,

Ron

• R en A

Beste Ron, we snappen wedrom niet wat je nu weer bedoelt… Je typt:

Jullie verdraaien geregeld informatie probeer hier maar eens minimaal twee voorbeelden van te vinden als jullie dit lukt en mij  twee voorbeelden opnoemt stuur ik jullie een tegoedbon van Christine le Duc

Moeten WIJ twee voorbeelden geven van informatie die WIJ verdraaien?? Wat bedoel je nou eigenlijk??? Geef JIJ dan eens twee voorbeelden op van informatie die WIJ hebben verdraaid…

Verder typ je:

Verder ben ik het niet met jullie stelling eens dat swingers alleen maar stellen kunnen zijn als jullie met een bepaalde regelmaat in clubs komen zullen jullie weten dat er ook veel alleengaande mannen en vrouwen komen.

Nou, dan hier maar even terug naar de schoolbank, in dit geval is dat de Swingstart Pagina waar de volgende definitie van swingen wordt weergegeven:

Swingen is een vorm van intieme vriendschap tussen twee of meerdere stellen of koppels. Meestal betreft het man/vrouw-stellen die andere man/vrouw-stellen ontmoeten voor seks en/of blijvende intieme vriendschappen, veelal met partnerruil. Het swingen kent verschillende vormen. Zo zijn er stellen/koppels die uit zijn op een seksuele relatie onderling terwijl anderen het juist willen beperken tot flirten. Vaak ontmoeten swingers elkaar in zogenaamde parenclubs of swingersclubs.

Staat daar iets in over single personen??

Kijk, dat er single personen in clubs komen, ja dat weten we allemaal, en daar is ook niks mis mee, elk wat wils, maar ga nu niet beweren dat jij (en andere single personen) een swinger bent, want dat ben je dus niet per definitie.

En dan typ je tot overmaat van ramp ook nog:

Verder wens ik jullie allen nog veel ( swinger ) plezier en laten we deze site zo houden waar zij voor bedoeld is.

Echt lachwekkend…Dringt het nu nog niet tot je door wat hier in veel topics wordt gezegd: het is hier een swingers site, voor stellen, koppels, paren..

Daar is deze site voor bedoeld; maar kennelijk vind jij dat de site bedoeld is voor jou als single man om contact met stellen te leggen..

Nou ja, veel geluk dan maar!

• frank

R en A

Anneliess: hij reageert nu natuurlijk niet meer…. wedden dat er binnenkort weer een nieuw profiel wordt aangemaakt, waarvan de houder zich gaat aanbieden als ‘man voor stel’ of ‘man zoekt vrouw voor clubbezoek’  ?? En raad dan eens wie daar achter zit…

Maar goed, hij zal jouw bijdrage ook wel zien, en zal binnenkort wel opduiken op SDC, en wij denken ook dat hij zich daar beter thuisvoelt dan hier. Ook zal hij daar meer scoringskansen hebben.

Dus, ook voor alle andere single ventjes en trekmajoortjes en ruksoldaatjes: kijk eens op SDC, kun je tenminste ook foto's zien van stellen/mannen/vrouwen (en kun je zelf ook een foto op je profiel plaatsen, lolllll ) en laat ons swingers hier lekker op dit forum verblijven.

Nu moet ik toch nog even reageren. Waarbij ik het gespartel hieronder van RonnieF maar even negeer. Nog steeds vermakelijk overigens…

Ik ben ook een alleengaande man. Geen alleenstaande. Verschil in behoeften, zeg maar. In frequentie en voorkeur om het netjes te zeggen. Ook geen trekmajoortje. Wel de stijl en respectvolle  man zoals Anneliess omschrijft. SDC heb ik onlangs geprobeerd. Dat vond ik pas een vage zooi. Barst van de commerciele bagger. Kwam ik echt niet uit en doorheen. Eerdere ervaringen opgedaan met SecondLove. Dàt werkte wel…. En regelmatig in Azzurra. En dat is weer wisselend wat sfeer betreft, maar daar mooie momenten beleefd, maar ook mindere. Zie daarvoor de fora hier verder.

Dus Anneliess: Wil je contact? Mail mij dan op trerob1@hotmail.com. En verder houd ik het hierbij om te voorkomen dat het een datingssite wordt. 

R en A: veel plezier, blijf scherp en vooral hier aanwezig!

Enne Ronnie: houd aub de eer aan jezelf….

• Bikerscouple op SDC

frank
    R en A

Nu moet ik toch nog even reageren. Waarbij ik het gespartel hieronder van RonnieF maar even negeer. Nog steeds vermakelijk overigens…

Ik ben ook een alleengaande man. Geen alleenstaande. Verschil in behoeften, zeg maar. In frequentie en voorkeur om het netjes te zeggen. Ook geen trekmajoortje. Wel de stijl en respectvolle  man zoals Anneliess omschrijft. SDC heb ik onlangs geprobeerd. Dat vond ik pas een vage zooi. Barst van de commerciele bagger. Kwam ik echt niet uit en doorheen. Eerdere ervaringen opgedaan met SecondLove. Dàt werkte wel…. En regelmatig in Azzurra. En dat is weer wisselend wat sfeer betreft, maar daar mooie momenten beleefd, maar ook mindere. Zie daarvoor de fora hier verder.

Dus Anneliess: Wil je contact? Mail mij dan op trerob1@hotmail.com. En verder houd ik het hierbij om te voorkomen dat het een datingssite wordt. 

Frank toch, foei :D :D :D 

Je bederft onze vermakelijkheden op deze manier.

Niet zo scherp aub

Geen alleenstaande rukker of trekmajoor durft straks nog iets te schrijven

:D :D :D 

Wees eerlijk, dit is toch de meest goedkope manier van theater belevenissen?  Waarbij je smakelijk kunt lachen om dat soor eenzame handschudders??? :D :D :D

• frank

Ontdekkend
    frank
    R en A

Frank toch, foei :D :D :D 

Je bederft onze vermakelijkheden op deze manier.

Niet zo scherp aub

Geen alleenstaande rukker of trekmajoor durft straks nog iets te schrijven

:D :D :D 

Wees eerlijk, dit is toch de meest goedkope manier van theater belevenissen?  Waarbij je smakelijk kunt lachen om dat soor eenzame handschudders??? :D :D :D

Helemaal eens! Ik zie jullie lachend zitten. Heus! Overigens net profiel aangemaakt op parenclub.eu. Eens kijken of ik Annelies kon vinden. Kom toch wel weer veel dezelfde commerciele meuk tegen….