Ik ben een man van eind veertig en ben op zoek naar een vrouw die zin heeft om met mij mee te gaan naar de Wilpenhof de kosten zijn uiteraard voor mijn rekening en meerijden is uiteraard ook geen probleem.
Hallo R en A met de vrouwen met wie ik sex heb gehad in Steamworks hadden allen een partner vandaar dat ik via dit medium zoek naar een begeleidster. Een bijkomend voordeel is dat ik de lange reis niet helemaal alleen hoef te maken. Hebben jullie alleen maar sex met stellen of staan jullie ook open voor single mannen en vrouwen ?
R en A mogelijk tot ziens.
Groetjes,
Ron
Maar vanuit Twente naar de Wilpenhof is minder ver dan naar Steamworks of Azzurra… Naar de Wilpenhof is iets meer dan een half uurtje, en naar Steamworks het dubbele! Dus waar hebben we het over…We denken, dat het je meer gaat om de lagere entree, zeg eens eerlijk…man alleen kost 100 en stel kost 75, is toch mooi meegenomen!? We denken dat je op deze site fout zit, hier kom je geen alleengaande dames tegen, toch? Dit is een site voor swingers en dat zijn altijd STELLEN.
Wat je wel kan doen: ga er gewoon heen, en wacht op de P tot er een alleengaande dame aankomt, en bied haar een gratis avondje aan.
Dat wordt wel vaker gedaan dat hebben we al vaker gezien.
En ehhh, nee wij zitten niet te wachten op alleengaande mannen, die zijn er al genoeg…
We geven de voorkeur aan avonden waar alleen stellen mogen komen, daar is de sfeer ook veel aangenamer…
Dat is jullie mening er zijn ook stellen en dames die juist kiezen voor avonden dat er ook single mannen mogen komen. In duitse clubs worden er heel vaak Herenuberschuss parties gegeven en deze avonden worden zeer goed bezocht door stellen en alleengaande dames.En de sfeer daar is mogelijk nog wel beter dan in clubs waar alleen stellen toegang hebben.Dus zo zie je maar weer voor elk wat wils.
Groetjes,
Ron
Beste Ron, wij zijn niet de slimste hier op deze site, maar we snappen echt niet, waarom je helemaal naar de Wilpenhof of Arnhem rijdt, terwijl je zo dicht aan de Duitse grens woont, want inderdaad, daar heb je clubs genoeg! En inderdaad, met Herrenueberschuss parties en met gangbang parties… Bijvoorbeeld Casa Erotica in Lingen om er maar een te noemen. En zoals je zegt, de sfeer is daar mogelijk nog beter dan waar alleen stellen toegang hebben… ??hoe weet jij dat nou, je bent toch alleengaand? Hoe kom jij dan ergens binnen waar alleen maar stellen mogen komen?? Je hangt hier een niet-consistent verhaal op en verwacht daar een postieve reactie op… Voorbeeldje: eerst zeg je dat de dames waar je sex mee hebt ( bijvoorbeeld in Steamworks) allemaal gebonden zijn, maar vervolgens heb je het over Duitse clubs waar alleengaande vrouwen komen, nou vraag er daar dan een van mee! Lijkt ons ook wel leuk een lekkere Duitse dame onder de stellen!
Ergo: zoek die dame niet hier, maar zoek een andere site op waar je meer geluk zal hebben.
Goedemorgen,
Gisteren op de beurs in Zwolle kwamen we zelfs een stand tegen van de Wilpenhof. Helaas was op dat moment niemand aanwezig om wat verdere info te horen van de club.
We moeten maar gewoon eens een avondje die kant op in de hoop op gezellige stellen in een leuke club.
Greetzzzz en wie weet daar tot ziens
Geachte mede lezers,
Ik zal een aantal van jullie vragen en opmerkingen proberen te beantwoorden. Ik ga echt niet alleen naar de Wilpenhof maar ben al naar diverse clubs in binnen en buitenland geweest. Ook in de club in Lingen ben ik herhaaldelijk geweest. De club in Lingen staat momenteel onder nederlandse leiding en er is sindsdien veel ten goede veranderd.Er waren al duitsers die vonden dat er te veel nederlands werd gesproken en er daarom niet meer wilden komen maar dat ter zijde. De naam hebben ze veranderd in Red Angel Duitse swingerclubs vind ik over het algemeen van een goed niveau .
Duitsers zijn goed georgansiseerd en de prijs kwaliteits verhouding in Duitsland is vaak veel beter dan in Nederland. Ik zal voor jullie proberen of ik een duits stel of een duitse vrouw kan meenemen naar een nederlandse club. ik kan jullie namelijk een geheimpje verklappen. Duitse vrouwen lichamen zijn heerlijk om mee te spelen.
Groetjes,
Ron
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?