Surveillance Bussloo swingersstrandje

  • ronnief

    Wat er gebeurd is Noobies ? Gisteren om 17.00 uur kwam het water met bakken uit de lucht. Binnen 15 minuten waren alle stranden leeg. Maar gelukkig klaarde het na drie kwartier weer op en namen de mensen weer mondjesmaat plaats op de grote ligweiden. En heb ik nog tot 19.30 uur kunnen zonnen.Staan jullie ook open voor alleengaande heren Noobies ?

  • r

    hallo

    hier man van een stel, net aangemeld omdat ik aan het zoeken was naar meer info.

    onlangs voor het eerst hier geweest, op het fam. deel rechts.

    sta open voor leuke contacten, alleen of samen.

    hetero of bi.

    natuurlijk veel vragen hoe het daar werkelijk is enz.

  • Wipstel

    Op het swingerstrand hebben blijkbaar de politiecontroles wel hun effect gehad. Het strand wordt steeds minder bezocht (of is iedereen op vakantie). Wij zijn er de laatste weken meermaals geweest maar we treffen nog maar de helft of minder aantal bezoekers aan dan voorheen. Ook is er geen actie meer. Aan het weer kan het toch niet liggen……..

  • Bistell

    Wipstel

    Op het swingerstrand hebben blijkbaar de politiecontroles wel hun effect gehad. Het strand wordt steeds minder bezocht (of is iedereen op vakantie). Wij zijn er de laatste weken meermaals geweest maar we treffen nog maar de helft of minder aantal bezoekers aan dan voorheen. Ook is er geen actie meer. Aan het weer kan het toch niet liggen……..

    Als het niet te ver uit de buurt is kijk dan eens in Ewijk.

    Mooi strand aan de Waal, niet te druk, veel leuke plekken om te liggen en dichtbij de parkeergelegenheid.

    Op naaktstrandje.nl staat een hoop info maar post hier geen sex gerelateerde bezoeken want dan volgt er onmiddellijk een ban.

    Het is zeker de moeite waard.

  • Samen

    Net terug van vakantie maar vanmiddag maar weer eens heerlijk naar Bussloo. Nog meer gezellige stellen die die kant op gaan?

    Een lekker dagje genieten van de zon, het water en gezellige dingen op het strand ;-)

    Wijlekkersamen Ad gmail
  • r

    Vandaag geweest mijn 2e keer en op het fam deel zeg maar. Kids mee dus kan ok niet anders.

    We willen eel eens op het linker deel kijken. .