Surveillance Bussloo swingersstrandje

  • P en C

    Eens, het blijft zonde als het weg gaat. Wij nemen ook de bbq wel eens mee. Erg gezellig inderdaad.

  • marcel

    haha nu zie het pas !! Dat plaatje van jullie dat is Cap!!! haha daar heb ik ook een foto van met fiets ervoor lol 

    Cap is ook super he !! dat is weer heel wat anders -))))

  • P en C

    marcel

    haha nu zie het pas !! Dat plaatje van jullie dat is Cap!!! haha daar heb ik ook een foto van met fiets ervoor lol 

    Cap is ook super he !! dat is weer heel wat anders -))))

    Ja dat is Cap. En Cap is super en inderdaad heel wat anders ;-)

  • DAW

    Tja Cap…daar zou ik mijn vrouw ook graag mee naartoe nemen. Maar dat zal wel blijven bij het kijken van de Lola-films op internet…

    we love the sun; KIK Sjaaknudist
    SDC DDD331
  • marcel

    komende woensdag Bussloo weer!  ik zal er zijn -)

  • P en C

    Daan

    Tja Cap…daar zou ik mijn vrouw ook graag mee naartoe nemen. Maar dat zal wel blijven bij het kijken van de Lola-films op internet…

    Je hoeft geen vakantie te vieren in het naturistendorp natuurlijk. Je kan ook iets in de buurt pakken en af en toe een dagkaart kopen voor het naturistendorp.

  • marcel

    ik ben er morgen en het weekend weer -) nu samen met vriendin wij hebben koepel tentje oranje-)

    ik lag die maandag eers beetje op het midden bij strandje tussen de vuilnis bakken -) zat op een stoel-) later meer naar het riet toe -)

    en liep een paar keer heen en weer naar het eet tentje -)

  • Samen

    Morgen maar weer eens een heerlijk dagje gaan genieten op Bussloo met elkaar.

    Nog meer gezellige stellen die kant op?

    Wijlekkersamen Ad gmail
  • Noobies

    Jazeker!

  • DAW

    Gisterenmiddag heerlijk ongegeneerd op Bussloo besig geweest. Met toeschouwers…heerlijk. Was je erbij? Heerlijk geil genieten en bekeken worden.

    we love the sun; KIK Sjaaknudist
    SDC DDD331