Surveillance Bussloo swingersstrandje

  • Noobies

    S

    Dit deel van het strand is verkocht aan thermen Bussloo. Er komt een uitbreiding van de parkeerplaats.

    Nog niet, toch? Ik dacht dat er wel plannen waren maar niet dat t al helemaal rond was…

  • P en C

    Noobies
    S

    Dit deel van het strand is verkocht aan thermen Bussloo. Er komt een uitbreiding van de parkeerplaats.

    Nog niet, toch? Ik dacht dat er wel plannen waren maar niet dat t al helemaal rond was…

     

    Als het al zover komt zal je zien dat het ‘spelen’ zich vanzelf verplaatst naar het andere uiterste punt. De ene grens zal dan zijn rond de kiosk, waar mensen met kinderen liggen, en de andere kant helemaal rechts. Gelegenheid zat ga ik van uit.

  • Samen

    S

    Dit deel van het strand is verkocht aan thermen Bussloo. Er komt een uitbreiding van de parkeerplaats.

    Parkeerplaats is al uitgebreid aan de andere zijde dus wij zien niet dat de andere zijde ook nog eens parkeerplaats wordt. Daarbij geloven we niet dat Leisurelands het zou verkopen aangezien het een goede bron van inkomsten is.

    Wijlekkersamen Ad gmail
  • S

    Het zal nog wel even duren:

    http://www.naaktstrandje.nl/gelderland/Bussloo/Bussloo.html

  • marcel

    Rol

    Gister geweest maar weinig actie te beleven. Wel 3 vieze aftrekkende mannetjes waar velen zich aan stoorden ook…

    Hey ik was er ook was erg rustig ondanks het lekkere weer -( waren jullie een stel? (ps ik was niet een van die rukkers! )

  • marcel

    S

    Het zal nog wel even duren:

    http://www.naaktstrandje.nl/gelderland/Bussloo/Bussloo.html

    Het is belachelijk dat dit leuke en unieke strandje word in gepikt !! Er hangt daar een zeer gemoedelijk en gezellige sfeer ik kom er al vanaf 2006 ! allemaal te danken aan die K sauna ! en het grote geld!!!

  • P en C

    marcel
    S

    Het zal nog wel even duren:

    http://www.naaktstrandje.nl/gelderland/Bussloo/Bussloo.html

    Het is belachelijk dat dit leuke en unieke strandje word in gepikt !! Er hangt daar een zeer gemoedelijk en gezellige sfeer ik kom er al vanaf 2006 ! allemaal te danken aan die K sauna ! en het grote geld!!!

    Die sauna is naar onze mening ook erg plezierig hoor. En we maken ons niet druk, vanaf de kiosk naar rechts is nog naakstrand en ruimte zat. Dus wat zou het probleem zijn als er een stukje af gaat?

  • marcel

    Ik ben ook gek op de sauna  ga regelmatig er heen met vriendin Maar  dan naar putten veel gezelligliger en een stuk gemoedelijker dan Therme bussloo is heel erg duur en ongezellig ! 

    Maar ik denk niet dat de andere strandgasten daar zo blij mee gaan zijn als het strand verplaatst Ik weet niet of je het weet maar met een warme dag ligt het swingerstrand bomvol en de rest ook ! En op het homa strand kun je slecht het water in is geen strandje -)

  • P en C

    marcel

    Ik ben ook gek op de sauna  ga regelmatig er heen met vriendin Maar  dan naar putten veel gezelligliger en een stuk gemoedelijker dan Therme bussloo is heel erg duur en ongezellig ! 

    Maar ik denk niet dat de andere strandgasten daar zo blij mee gaan zijn als het strand verplaatst Ik weet niet of je het weet maar met een warme dag ligt het swingerstrand bomvol en de rest ook ! En op het homa strand kun je slecht het water in is geen strandje 

    Ongezellig is net wat je er zelf van maakt. En duur is niet waar. Als je de aanbiedingen en acties in de gaten houdt betaal je bij Thermen Bussloo nooit meer dan 16 a 17 euro pp. In Putten lukt je dat niet. Maar het ging hier om het strandje.

    Strand is waar, de andere kant heeft geen zandstrandje dus dan zal je naar de kiosk moeten lopen als je het water in wil. Goed voor de lichaamsbeweging en als je dan toch bij de kiosk bent kan je mooi meteen wat te drinken kopen of naar het toilet. Hoef je dat niet in de struiken te doen, wel zo fris.

    Enne, ik weet niet of je het weet, maar wij wonen om de hoek. Ja we weten hoe druk het daar kan zijn. Het ligt nog lang niet handdoekje aan handdoekje zoals in Cap dus er kan nog veel meer bij.

  • marcel

    hallo ,

    Nou ja het gaat eigenlijk wel om de sauna want die gaat het strandje inpikken ! -) In Putten hangt gewoon een beter sjfeer wel eens geweest?

    beetje zelfde sfeer als op het strandje dat heb je totaal niet in therme Bussloo ! In putten maak je makkelijk contact met andere gasten 

    Als je in bussloo je mond open doet is het gelijk stttttss  stilte !! Bij putten hebben ze vaak baden kaart dan kom je op 9,50 per intree .

    Maar bij bussloo is het duus als je eenmaal binnen bent en wat besteld! Maar goed genoeg over sauna voor ieder wat wils!! -))))

    ik kom in meer sauna s ook de veluwse bron,zwaffelhoeve-) houten,ridderode ,van Egmond ,Beuningen-) en nog wel een paar

     

    Hoevaak konen jullie op het strandje? ben er vorige week nog drie keer geweest ik kom er samen met mijn vriendin of alleen ikken daar genoeg mensen dus aansluiting zat -) habben vorige week donderdag nog lekker ge bbq daar super gezellig met 15 man -)

    Maar het gaat mij erom dat het stuk strand daar uniek is Je hebt daar vandaan ook het mooiste uitzicht over het strand en het meer !En dat allen leuke mooie unieke natuurplekjes moeten wijken voor het grote geld! dat terwijl die sauna grroot zat is en alleen maar genoeg klanten trekt door bonnen bijna gratis weg te geven !! En dan nog zit hij geen eens helmaal vol!!!.

    Plus het ffijt dat het homo gedeelte ook op de schop gaat dus wat houd je dan nog over ! trouwens plassen doe ik op de wc of in het water zoals bijna iedereen dat doet-)

    Ps misschien kennen jullie mij wel ik ben daar ook wel eens met een rode surfplank -)

    Ik zou zeggen geniet ervan zolang het nog kan !!!

    goed weekend 

    groetjes