Leuke buitenseks omg Zwolle Heerde Apeldoorn

  • heetstel

    Hallo Hans, wij hebben wel zin om woensdag eind van de middag naar Kootwijk te komen, dan kunnen we iets leuks doen.

    Zij draag een kort rokje en een kort jasje met niets er onder dit vinden wij lekker geil om zo rond te wandelen.

  • Rinus

    Hoe laat zijn jullie dan daar is wel een leuk gezicht en wil het graag zien

  • peter

    Heetstel,

    En als er bij Kootwijk niks te doen is kunnen jullie altijd nog even naar de parkeerplaats bij Heerde komen.

  • heetstel

    Wij gaan vanavond rond 20.15 uur nog even kijken op Kootwijk, Rinus je mag ook wel komen dan kun je lekker toekijken hoe zij wordt gevingerd door mij, wel op gepaste afstand blijven dit is voor ons n.l. de eerste keer dat wij zoiets doen terwijl er iemand toekijkt.

  • heetstel

    Wij gaan gewoon naar Kootwijk vanavond het wordt wel eerder wij zijn er c.a. 19.00 uur en als er niet te doen is gaan wij gewoon een eindje wandelen, zij draag immers geen lingerie onder haar rokje en kort jasje. Dus af en toe een lekkere frisse wind er onder door dat het opwaait en we zien wel wat er gebeurd.

  • Stefan 36

    Hoi heetstel, zijn jullie slank en hoe oud zijn jullie? Ik 36 zou graag willen kijken en evt meedoen als jullie dat leuk lijkt.

  • LekkerPaar

    En was er vanavond nog iets te beleven bij Kootwijk?

    Of waren er alleen maar mannen?

  • heetstel

    Hoi LekkePaar, Er waren wel veel mannen aanwezig. Wij zijn gewoon gaan wandelen over de weg en er kwam ons aan de andere kant van het grote veld ons een man tegen van tussen de 50/60 jr. daar hebben wij even mee staan te praten en van het één en ander kwam ons gesprek op het onderwerp wandelen zonder lingerie. Dus toen zijn wij verder het bos ingegaan en heeft de man mij onder het toeziend oog van mijn vriend mij lekker gevingerd.

    Wij hebben afgesproken dat wij zaterdag rond 11.00 uur weer aan het wandelen zijn.

  • Stel(je)voor...

    Kan iemand ons zeggen waar dit is? We zijn in 'de dellen rond gaan rijden, maar kunnen de plek, als hierboven omschreven niet vinden, evenals de P-plaats. We zouden het fijn vinden om stellen te ontmoeten rond deze plek. Wij zijn achter in de 40 en zeker de moeite waard… Als het kan is het beter een pB te sturen. We reageren i.i.g. terug, Bvbd

  • heetstel

    Hallo stel(je)voor, Kom zaterdag rond 12.00 uur naar Kootwijk afslag A1 Harderwijk/Kootwijk richting Harderwijk 1e afslag links (ijskar) gelijk weer links en dan aan het eind verharde weg parkeerplaats oprijden. (auto parkeren) linker weg volgen door slagboom en daar lopen wij te wandelen, door de bocht hopelijk zien wij jullie daar.