Leuke buitenseks omg Zwolle Heerde Apeldoorn

  • peter

    Hallo Leukstel36-38jaar,

    Jammer dat ik jullie net gemist heb.

    Er stond wel een grijze auto maar daar zat, volgens mij, geen stelletje in.

  • Hans

    Hoi Leukstel36-38jr, Kom maandagavond lekker naar pp Heerde (Dellen) en ga lekker wandelen op het bospad rechtuit door de slagboom dan 1e paadje links, misschien kunnen we elkaar daar ontmoeten.

  • mieke & frank

    Hallo Hans, Wij komen wel maandagavond naar Heerde, en mag je na de eerste kennismaking wel tijdens ons spel kijken.

    Mieke heeft een zomerjurkje aan met niets eronder, wij gaan eerst wandelen en dwalen dan af naar het bospad, als wij jou tegenkomen maken we eerst een leuk praatje en we zien wel wat er verder gebeurd.

  • stel47/50

    Hallo Mieke en Frank,

    Mogen wij vragen hoe oud jullie zijn, want misschien komen wij morgenavond ook nog even.

    Of maakt leeftijd niks uit voor jullie?

    Hoelaat zijn jullie er ongeveer en hoe weten wij dat jullie er zijn?

    Wij hebben een lichtblauwe auto.

    Dus misschien tot morgenavond

  • mieke & frank

    Hallo stel47/50 leeftijd maakt ons niet uit , en we hebben een zwarte auto

  • Mark

    Vinden jullie het ok als man van stel eens lekker meekijkt? Wil eens kijken of het geil is of toch te spannend voor ons.. Onze leeftijd 32 en 26 en goed verzorgd en slank. Ik had al eerder een verzoek gedaan of een stel zich wil laten betrappen door ons.

  • mieke & frank

    Mark, we zien jullie vanavond wel om c.a. 19.00/19.15uur en zien wel wat er van komt, lange pad achter slagboom en 1e paadje links.

  • stel 30/34

    Hoi,

    Wij willen ook wel eens komen kijken, wij kennen de parkeerplaats alleen niet. Welke straat moeten we volgen? De dellenweg vanuit Heerde? We zien op google maps een simpele parkeerplaats op de kruising van de dellenweg en de nieuwe zuidweg.

  • cenh-gelderland

    Het zal vanavond wel behoorlijk druk worden daar op die parkeerplaats bij Heerde.

    (:P)

  • rara

    Op de parkeerplaats bij Heerde

    Zie alleen maar mannen.

    Waar zijn die stellen nu?