Leuke buitenseks omg Zwolle Heerde Apeldoorn

  • Leukstel36-38jaar

    Hoi Jolanda en Mark. Erg spannend. Hoe oud zijn jullie en was het een beetje een leuke man? Wij zijn wel benieuwd.

  • Jolanda en Mark

    Hoi leukstel36-38, wij zijn 50/52jr. het was een leuke man goed verzorgd en netjes en wij werden met respect behandeld. De man had een blauwe bril op en was 55jr. En accepteerde ook nee als Jolanda iets niet wilde, wij hebben met de man afgesproken maandag 19.00uur op het zelfde bospaadje misschien kunnen jullie er dan ook zijn? 1e links Jolanda wil dan wel verder dat de man dan aan haar poesje mag voelen, dit vond ze gisteren nog te ver gaan.

  • stel47/50

    Wat leuk om hier ook eens positieve reacties te lezen over de parkeerplaats bij Heerde.

    En dan met name over de alleengaande mannen,

    Want daar zijn wij nog een beetje bang voor, dat ze te opdringerig zijn, onverzorgd zijn, en dat ze geen respect hebben.

    Zijn er nog meer stellen hier die positieve ervaringen met de mannen daar hebben?

    Dan horen we dat graag.

  • Marco & Petra

    Hoi allemaal, Wij hebben ook pas geleden een alleen gaande man laten toekijken bij ons spel. Deze man was ook respect vol, en deed alleen mee op onze uitnodiging. Ik Marco vond het erg geil dat Petra de man ging sabbelen, uit respect voor Petra wou de man alleen met de hand naar een hoogtepunt komen, dus Petra heeft alleen bij de man handwerk gedaan. Ik denk dat wij maandagavond misschien ook nog wel even komen weten alleen niet hoe laat.

  • Hans

    Hallo Marco en Petra, komen jullie maandagavond nog lekker spelen in het bos bij Heerde?

  • Marco & Petra

    Beste Hans, Wij komen maandagavond misschien nog wel even spelen bij goed weer. Wij zijn dan aan het wandelen op het grote bospad rechtuit, spreek ons gerust aan als je iets van ons wil.

  • John

    Hallo stellen,

    Het lijkt mij ook bijzonder spannend om een keertje toe te kijken en alleen als jullie willen mee te doen.

    Groet John

  • Leukstel36-38jaar

    Wij zijn afgelopen vrijdagavond nog geweest heerlijk seks met elkaar buiten gehad op parkeerplaats de dellen. Helaas niemand gezien daar.

  • peter

    Hallo leukstel 36-38,

    Hoelaat waren jullie daar op die parkeerplaats?

    Ik was er rond half 9

  • Leukstel36-38jaar

    Wij rond 1945tot ongeveer 2015uur