Sauna Javali Heerhugowaard

• ontdekker

Hallo mensen, na het lezen vd berichten ben ik wel nieuwsgierig geworden naar deze sauna en wat er te beleven valt.

Ik ben 34, 1.83 en een sportief lichaam en lekker geschapen. lijkt me wel spannend een leuk stel te ontmoeten of misschien een jonge verzorgde bivent. ben hier nog onervaren in.

Vanavond 24-03 zou ik wel kunnen, iemand??

• swinges

De laatste berichten lijken me geen aanbeveling, ik zou een andere tent zoeken !

• stelNoord

Zou ik ook doen. Dan maar een mooie gewone sauna met de hoop op een verdwaalde hand of zo.

• henk

vrijdag hier geweest….had ik maar eerst de laatste reacties gelezen. Jonge, jonge wat is t achteruit gegaan, verbouwen ok, overlast kan ook, maar dit sloeg alles! En misschien kunnen de mdw'ers eens wat schoonmaken….jammer hoor! Hoop dat alles snel opgeknapt gaat worden! Hij had trouwens beter sauna Oase kunnen overnemen dat was heilig ivg met hoeJavali er uit ziet….t staat nog te huur

henk

• doosje

wel een beetje zielig allemaal…

• doosje

gewoon naar een club gaan, toch

>:D<

• Ron en petra

vraag : wij 55 plus man bi en vrouw bi interesse ,willen evt volgende week eens naar deze sauna ,

passen wij daar evt ,

• john & carla

waarom niet deze vrijdag er heen natuurlijk passen jullie ook daar

• john & carla

Mail me maar als jullie gaan johnlaat95@gmail.com

• zomerstel

Zijn we meerdere malen van plan geweest om naar toe te gaan (stel M/V 48/44) voor spannende avond, maar zijn steeds afgehaakt om de wat negatieve berichten.

Is het nu wel/niet een aanrader?

(Wij zoeken juist locatie met niet alleen stellen.)