Sauna Javali Heerhugowaard

• Ben en Car

Gaan er nog 50+ stellen naar Javali op 28 februari?

• Ron

Gaan er komende maandavond nog leuke stellen? Wij stel van 29 en 36 zijn er rond 18:30.

En we vroegen ons af of het nieuwe Turkse bad al af is, weet iemand dat?

Ron

• biman

vrijdag 21 maart wil ik met een vriend komen op de gemengde vrijdagavond.

Wie gaat er nog meer?

• fransbicas

ik ga zeker ben een slanke bijna smoothy man van 54

hou van mannen en vrouwen

• swinges

Een nieuw Turks bad ?……….Vertel !!!

• voor het eerst

Hee allemaal!

Ik kom vanavond ook voor het eerst een kijkje nemen bij de sauna complex!

Ben 20 jaar, goed verzorgd, getraint en geschapen. :)

Zijn er nog meer leuke mensen die javali in de planning hebben staan voor vanavond?

• daan

Hier afgelopen vrijdag weer es geweest maar het gaat wel hard achteruit, hoor en das jammer!! Buiten is t 1 grote rommel en bende van de verbouwing en je loopt zo tegen slooptroep aan omdat t zo'n korerezooi is en ook geen licht. Dedouches zijn bijna niet normaal af te stellen, heel vervelend als je je verbrand. Met dat Turkse bad of wat t mag zijn is men al 3 maanden bezig en t ziet er daardoor niet uit en t is er gewoon allemaal smerig. Dan denk ik ga es aan de gang en geef jezelf es n schop onder je kont als eigenaar zijnde…..ik was trouwens niet de enige die zich hieraan irriteerde…. ik kom er ook voorlopig niet meer.

daan

• Feel4it

Jammer dat het een rommeltje is geworden. Er is wel een enorme behoefte aan dit soort sauna's. Doet het bubbelbad het nog…..

• swinges

Na bovenstaande berichten ben ik zelf maar eens op onderzoek uitgegaan.

Dat viel niet mee.

In plaats van het bubbelbad was er nu een deur met een bouwput erachter.

Het Turkse bad is pas over een aantal maanden klaar.

Verder leek Javali op een natte versie van de spullenhulpwinkel.

Gelukkig lag er een flinke stapel tijdschriften in de bar.

Om 10 uur vond Swinges het welletjes.

Lekker naar huis !!

• ontdekker34

Hallo mensen, na het lezen vd berichten ben ik wel nieuwsgierig geworden naar deze sauna en wat er te beleven valt.

Ik ben 34, 1.83 en een sportief lichaam en lekker geschapen. lijkt me wel spannend een leuk stel te ontmoeten of misschien een jonge verzorgde bivent. ben hier nog onervaren in.

Vanavond 24-03 zou ik wel kunnen, iemand??