Wie was die man hij was best lang en blonde haren die ons echt verwend heefd eerst op de warme plaat en later op het bed was echt super we hopen dat hij ook op dit forum is hij kwam uit de omgeving waar de zwarte markt is
Zou het vandaag nog druk worden? Ivm de warmte. Zijn wel erg geil maar hebben ook geen zin om alleen (met mannen) te zitten. Wat denk je?
Ik denk dat het morgen (Hemelvaartdag) drukker wordt in Azzurra. Iedereen vrije dag en het weer wordt behoorlijk slechter. Dan zit je toch lekker warm in de sauna of in het bubbelbad. Wij zijn van plan om morgen te gaan. Nog meer stellen die richting Beuningen gaan?
Ik denk dat ik komende woensdag weer eens ga. Ja, man alleen. Geen trekmajoortje. Term die ik hier opgedaan heb en erg grappig vind!
Moet zeggen dat ik erg leuke ervaringen opgedaan heb in Azzurra. Beeld van de vorieg keer? Heerlijk van de sauna genoten. Was een nieuw stel dat zijn ogen uitkeek. Waren zo overvallen dat ze alleen aan elkaar toekwamen….
Pardoes kwam ik terecht in 1 van de afsluitbare ruimtes. Was een stel met elkaar bezig. Ben er rustig bij gaan zitten. Zij verlegde haar aandacht naar mij. Ik naar haar en haar man. Bleek ineens dat de ruimte op slot gedaan was en was ik alleen met hen. Supergeil geweest. Achter mij was een stel ook met elkaar bezig waar ik daarna ook nog aan mocht sluiten. Was echt super.
Respectvol. Gelijkwaardig enz.
Zou het woensdag weer zo kunnen zijn? Mijn ervaring is: verwacht niets en het wordt vanzelf wat….
Wie gaat er nog meer?
Zaterdag zijn er genoeg mensen die jullie een rondleiding kunnen geven…het is vakantie tijd..dus de enne zaterdag is de andere niet…maar altijd wel gezellig…goed aan de singles aangeven waar je wel en niet van gedient ben…en om het rustig op je af te laten komen …zijn er ook gesloten ruimtes tot je even samen terug kan trekken…..tot zaterdag
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?