Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

• Wipstel

Herenoverschot is ook leuk mits niet te overweldigend. Maak van de zaterdagavond een avond voor stellen met een beperkt aantal mannen. Dit kan door de entreeprijs voor singlemannen naar 80,-€ te verhogen en singlevrouwen 15,- te laten betalen. En leg het accent op heteromannen. Dan komen er veel meer stellen. Veel stellen, waarvan de man niet bi is, hebben geen interesse de gayscene te treffen. De gemengde woe en de donderdag kunnen dan zo blijven.

• Rickske

Vinny

Hallo lekker stel.

Kan het zijn dat ik jullie net op het laatste moment trof en het nog even leuk gehad hebben?.

Mocht dit zo zijn dan even de mededeling dat ik 1 maart weer aanwezig ben

He Vinny wanneer was jij daar wij donderdagmiddag…was echt lekker met een extra gast erbij…maar ja weet dus niet of jij het was…;) maar zeker voor herhaling vatbaar….

• B

Donderdag 21-02 Ga ik graag naar de sauna Azzura.

Is er misschien een vrouw die met me mee wil gaan?

Ik ben een leuke en sportieve bi man van 55 jaar.

Je mag reageren op

Ik kom uit omgeving Breda.

• B

B

Donderdag 21-02 Ga ik graag naar de sauna Azzura.

Is er misschien een vrouw die met me mee wil gaan?

Ik ben een leuke en sportieve bi man van 55 jaar.

Je mag reageren op bkpklk@hotmail.com

Ik kom uit omgeving Breda.

• DAW

Ik wil de 28e even kijken. Ben regelmatig in erotic cinema's te vinden. Heb niet veel tijd misschien maar een uurtje van 12-13 uur. Maar als het bevalt zail ik vaker komen!

we love the sun; KIK Sjaaknudist
    SDC DDD331
  • Nets

Mensen intresse in afspraak roermond?

• smoeties

#Nets, verkeerd topic, dit gaat over Azzurra.

• Stel FT

smoeties

#Nets, verkeerd topic, dit gaat over Azzurra.

Hij vraagt dat in elk topic.

• Brabant Stel

David

Wij zijn een leuk representatief stel MV van rond de 50. Vrouw is aantrekkelijk, blond,  mooie borsten en bischierig. Het plan is om woensdagmiddag Azzurra te bezoeken. We komen graag in contact met een ander stel voor mogelijk een extra spannende middag…

Wij gaan a.s woensdag.. we zijn op zoek naar hetzelfde dus wie weet

• Peter

ben zeer geinteresseerd
    David

Wij zijn een leuk representatief stel MV van rond de 50. Vrouw is aantrekkelijk, blond,  mooie borsten en bischierig. Het plan is om woensdagmiddag Azzurra te bezoeken. We komen graag in contact met een ander stel voor mogelijk een extra spannende middag…

Wij gaan a.s woensdag.. we zijn op zoek naar hetzelfde dus wie weet

hoor graag als jullie gaan gezell@hotmail.nl