Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

• Wipstel

Hallo,

Hoeveel stellen zijn er gemiddeld op een zat. avond na 20.00 en hoeveel singlemannen?

Groetjes geinteresseerd stel.

• StiefPat

Wisselend maar over het algemeen van allebei erg veel op de zaterdagen en ook alleenstaande vrouwen een aantal.

Als je het exact wil weten even een glazen bol raad plegen :)

Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • StiefPat

Tot vanavond Pleasure Stel en alvast veel plezier gewenst :)

Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • geilstel

Erik

Volgens mij hebben jullie het wel naar jullie zin gehad. En alle ruimtes wel ontdekt. De dame was sowieso erg spontaan en enthousiast. Leuk om te zien.

Als ik het goed heb tenminste… ;-)

Xx.

strand
  • geilstel

geilstel
    Erik

Volgens mij hebben jullie het wel naar jullie zin gehad. En alle ruimtes wel ontdekt. De dame was sowieso erg spontaan en enthousiast. Leuk om te zien. Wie bedoel je hi hi

Als ik het goed heb tenminste… ;-)

Wie bedoel je hi hi lol

strand
  • Nicky en Sjaak

Hey hallo!

Wij koppel van 36 en 42 jr willen donderdagavond 15 februari gaan. Zijn twee keer eerder geweest voor de

verbouwing maar hebben toen erg de kat uit de boom gekeken. Nu op zoek naar een leuk stel, liefst beide bi :)

Hebben jullie enig idee van de verhoudingen op donderdagavond?

delekkerstevrouw@hotmail.com
  • Nicky en Sjaak

Erik

Er zijn altijd wel stellen aanwezig maar de mannen blijven altijd in de meerderheid. Donderdagavond is ook niet de drukste avond over het algemeen. Zaterdagavond blijft de drukste avond met de meeste stellen. Maar goed, je hebt maar één stel nodig dus give it a try.

Hi Erik, dank voor je reactie. We gaan sowiezo een kijkje nemen!

• Toet

Arie

Hoor graag van jullie…xxx

Gewoon gaan en respect voor de dames en of stellen hebben….eigenlijk maak iedereen in azzurra een praatje… ok met de nieuwelingen

• Nicky en Sjaak

Wij waren er donderdagavond. Bij binnenkomst om 18.30 prima ontvangen aan de bar. Eenmaal binnen een paar aardige heren maar helaas ook veel mannetjes die om de stellen heen zwermde. Later op de avond trok dat bij, waren de verhoudingen beter en waren er ook wat meer stellen. Wij hebben ons vermaakt en een leuke avond gehad.