Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

• Mooi ouder stel

Rick, M en J én StiefPat bedankt voor jullie feedback.

Ook al lopen de meningen wel erg sterk uiteen.

Toch geven we Azzura het voordeel van de twijfel en gaan we er zeker eens kijken!

• StiefPat

Als je vanuit de bar naar achter loopt ga je rechts richting de 2 sauna's.

Net voor de sauna's heb je links een blauwe deur met bubbelbad etc en daar is een infrarood cabine en recht daar tegen over in die ruimte ook 1.

Kan niet missen :)

Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • Brian

Morgen, donderdag, wil ik een gelegenheidsvriendin meenemen die na mijn verhalen erg geinteresseerd is in Azzurra. Zijn er donderdag vrouwen, stellen of jonge bi-jongens die gaan? We proberen er om een uurtje of 2 te zijn (het is een aardig stukje rijdn) en blijven zolang het leuk is.

Tot morgen ;)

• Roelio

Ik wil vandaag ook gaan! Voor het eerst naar een sauna zoals deze..  Ik vind het wel spannend. Zijn er nog stellen of dames alleen die ook gaan? Iemand die dan zin heeft om een drankje te doen ? Vrijblijvend! 

Brian/vriendin, wie weet tot straks??

Oh ja… ik ben zelf een dertiger, slank.

Post was bewerkt op 11-01-2018 11:38 door Roelio

• Toet

Mooi ouder stel

Rick, M en J én StiefPat bedankt voor jullie feedback.

Ook al lopen de meningen wel erg sterk uiteen.

Toch geven we Azzura het voordeel van de twijfel en gaan we er zeker eens kijken!

Dat moet je ook gewoon doen… zelf ervaren…. de ene vind dit de andere vind dat wil je het eerst rustig uit proberen kom dan door de weeks… hou je van gezelligheid en drukte dan gezellig op een zaterdag

• koppelvierendertig

as woensdag de 17e gaan wij  een vlot modern stel van begin 30 voor het 1ste naar azura , ,  we hebben er nu al zin in !

• Brabant Stel

koppelvierendertig

as woensdag de 17e gaan wij  een vlot modern stel van begin 30 voor het 1ste naar azura , ,  we hebben er nu al zin in !

wij gaan ook! We hopen allebei op leuke mannen, niet alleen voor haar maar ook voor hem. En natuurlijk hopen we op een leuk stel dat net als wij graag met meerdere mannen in een open ruimte aan de gang wil. Dus niet “achter de deur” maar lekker in alle openheid!

• domistel

Brabant Stel
    koppelvierendertig

wij gaan ook! We hopen allebei op leuke mannen, niet alleen voor haar maar ook voor hem. En natuurlijk hopen we op een leuk stel dat net als wij graag met meerdere mannen in een open ruimte aan de gang wil. Dus niet “achter de deur” maar lekker in alle openheid!

en wij gaan ook weer, dus wie weet !!!!!!!

zweepje
  • koppelvierendertig

Vanmiddag 2 uurtjes geweest voor het aller eerst ,, 3 koppels en een hoop single mannen ,, enkele beetje opdringerig maar de meeste netjes ,, wij hebben de kat uit de boom gekeken leuke ervaring gehad

• Matthew

Vandaag voor het eerst geweest. Was een erg leuke ervaring en ik voelde mij erg welkom. Volgens de vaste gasten was het een rustige avond. Er waren best wat stellen.

Mocht het leuke stel waar ik een tijd mee gekletst hebben op deze site zitten: dank voor het gezellige gesprek. Zou het leuk vinden om jullie nogmaals te zien en over de Spaanse stranden te spreken ;).