Rick, M en J én StiefPat bedankt voor jullie feedback.
Ook al lopen de meningen wel erg sterk uiteen.
Toch geven we Azzura het voordeel van de twijfel en gaan we er zeker eens kijken!
Ik wil vandaag ook gaan! Voor het eerst naar een sauna zoals deze.. Ik vind het wel spannend. Zijn er nog stellen of dames alleen die ook gaan? Iemand die dan zin heeft om een drankje te doen ? Vrijblijvend!
Brian/vriendin, wie weet tot straks??
Oh ja… ik ben zelf een dertiger, slank.
Post was bewerkt op 11-01-2018 11:38 door Roelio
Rick, M en J én StiefPat bedankt voor jullie feedback.
Ook al lopen de meningen wel erg sterk uiteen.
Toch geven we Azzura het voordeel van de twijfel en gaan we er zeker eens kijken!
Dat moet je ook gewoon doen… zelf ervaren…. de ene vind dit de andere vind dat wil je het eerst rustig uit proberen kom dan door de weeks… hou je van gezelligheid en drukte dan gezellig op een zaterdag
as woensdag de 17e gaan wij een vlot modern stel van begin 30 voor het 1ste naar azura , , we hebben er nu al zin in !
wij gaan ook! We hopen allebei op leuke mannen, niet alleen voor haar maar ook voor hem. En natuurlijk hopen we op een leuk stel dat net als wij graag met meerdere mannen in een open ruimte aan de gang wil. Dus niet “achter de deur” maar lekker in alle openheid!
as woensdag de 17e gaan wij een vlot modern stel van begin 30 voor het 1ste naar azura , , we hebben er nu al zin in !
wij gaan ook! We hopen allebei op leuke mannen, niet alleen voor haar maar ook voor hem. En natuurlijk hopen we op een leuk stel dat net als wij graag met meerdere mannen in een open ruimte aan de gang wil. Dus niet “achter de deur” maar lekker in alle openheid!
en wij gaan ook weer, dus wie weet !!!!!!!
Vandaag voor het eerst geweest. Was een erg leuke ervaring en ik voelde mij erg welkom. Volgens de vaste gasten was het een rustige avond. Er waren best wat stellen.
Mocht het leuke stel waar ik een tijd mee gekletst hebben op deze site zitten: dank voor het gezellige gesprek. Zou het leuk vinden om jullie nogmaals te zien en over de Spaanse stranden te spreken .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?