@ Stel… : als we het hebben over de mannen met de slechte beheersing van de NL taal, die zie je hier niet op het forum denken we. Maar des te meer in de gelegenheden waar wij, swingers, graag vertoeven. We wetn allemaal dat deze heren anders over vrouwen denken dan ‘wij’. Respect is in dat opzicht erg ver te zoeken, en ze denken dat ze alles maar mogen doen met ‘onze’ vrouwen. Dat is nu eenmaal het cultuurverschil… En inderdaad, deze heren zijn zeer veel en vaak te vinden in onze favotiete gelegenheden. Helaas dus in dit geval.
Verder helemaal niks mis met onze multi culturele samenleving hoor!
En dan zijn er ook nog de andere alleengaande heren, onder te verdelen in trekmajoortjes en gelegenheidsneukers. Trekmajoortjes zijn lastig, vervelend, zielig… Gelegenheidsneukers zouden eigenlijk naar een bordeel oid moeten gaan, als ze zich niet fatsoenlijk en afzijdig kunnen gedragen. Of gewoon een partner zoeken en daar mee op de swingtoer gaan. Maar eerlijk gezegd, ze bekijkend in bijvoorbeeld Azzurra, snap ik ook wel dat deze heren niet zo makkelijk aan een partner komen, en dat zeg ik als vrouwelijk helft van ons.. Maar ja, wat doe je er aan? Niets, het is een verschijnsel van de laatste tijd, helaas. Ik las eerder een bericht van een alleengaande heer, die opperde dat wij, als stellen, dan maar naar een gelegenheid moeten gaan waar alleen maar stellen komen. Parenavonden of zo, of parenclubs met avonden voor alleen maar stellen..Te gek voor woorden, dat riekt naar discriminatie! Alsof we er bij Azzurra speciaal voor kiezen om alleengaande mannen te treffen, dus met andere woorden: eigen schuld dikke bult je zoekt het zelf op…Nee mensen, zo zit het niet.Wij zijn het eerlijk gezegd ook een beetje zat aan het worden; waar je ook komt, of dat nu Azzurra is of Bussloo of weet ik waar allemaal, altijd maar die mannetjes achter je aan, of boven op je lippen…