Gistermiddag samen met mijn vriendin voor het eerst geweest.
Geile middag meegemaakt en een hoop geleerd. Leuke stellen leren kennen. Wie weet een vervolg.
bbnbb
Ben op een zaterdag voor het eerst naar azzurra geweest
een leuke geile sauna wel veel mannen en bi mannen seks
het was er schoon een gemoedelijke sfeer
en voldoende gratis handdoeken, condooms en glijmiddel
ook de onkosten waren laag entree en drankjes 36 euro
in een paren club is dat gemiddeld 80 euro
was deze zaterdag zoekende naar bella de dame van deze forum op hoge hakken
ik zag die avond twee dames op hoge hakken wie is nu wie
een volslanke dame in de 40 rood haar mooie grote borsten zwart rokje en zeer lange laarzen
en een volslanke dame begin 30 blond haar op de rug een tattoo hoge hakken en spijker rokje
dame met rood haar en mooie grootte borsten heb ik samen met enkele mannen mogen neuken
op een groot driehoek matras de condooms zaten tussen haar rokje gestoken
klaar om te worden gebruikt zo een actieve seks kom ik in een club niet tegen
daarom al zal ik zeker weer eens deze sauna gaan bezoeken
dag allemaal
hier een koppel dat ook us de stap erheen wil wagen, we zijn niet vreemd op het ,,speelgebied,, doch wel op gebied van een ,,saunabezoek,,.
dus hoe gaat het vanaf binnenkomst ?
lid worden ?
omkleden naakt en meteen na binnenkomst of loopt men in lingerie of met handoek,wat is de normale gang v zaken omtrend dat?
en hoe verloopt het binnen, zijn er bv do en don,ts ?
is er een soort code binnen binnen ,,funvolk,, of?
en als je een bi erbij zoekt of bistel, waaraan is dat daar merkbaar?
en hoe gaat het met iets kopen daar, schrijven ze dat op of betaal je meteen enzenz.
dus ook de gewone simpele dingen voor de vaste gaanders zijn voor ons wellicht vragen, dus aub wat nuttige info.?
we willen us samen gaan op een gemengde dag, doch meteen de hele horde genieters achter of om ons heen zou ons wellicht afschrikken, dus is er ruimte te ontdekken hoe ut loopt daar en relaxt dat te ondervinden met evt mogelijkheden wanneer wijzelf dat aangeven , of jaagt men er op los daar ?
alvast dank als je nuttige info geven kan, xxx
Tja, Ging ik vorige week donderdag langs, voor de eerste keer. Beetje laat, helaas. Om 22.00 was iedereen al weg! Heb ik dat!
Nu aanstaande woensdag weer een nieuwe kans. Zo tegen 18.30. Zullen er meer mensen zijn? En ik? Slank, bi en potent. Zoals eerder gelezen; “slippertje(s)” meenemen… Haha!
Hoei, war een zin heb ik!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?