Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

• Bob

Was leuk vanmiddag en idd Gert, de blonde vrouw was een ongelooflijk knapperd. Ik zag haar bij binnenkomst in kleedkamer al uitkleden. In de bios ruimte ging ze behoorlijk los. Toen ik wegging zaten ze aan bar en werd netjes begroet toen ik pand verliet.

Heb hoe dan ook een leuke middag beleefd in sauna en stoomruimte

• altijdwat

was op 10 september in azzurra….

Kan iedereen aanbevelen daar eens te gaan kijken!

Absolute vriendelijke bediening, een Italiaans uitziende Macedonier, met een vriendelijk Italiaans achtig accent, en zijn vriendin, ook erg vriendelijk. Bij binnenkomst een sleutel van een kluisje en een makkelijke rondleiding, daar omkleden, en daar moet je maar kijken….

Nou dat heb ik gedaan!

Diverse contacten gehad, hetro, bi, homo, maar alles prettig in een ontspannen sfeer.

Voor stellen of dames is er een absolute code van nee, is nee.

Niks mis mee, er is voldoende te beleven als je voor alles open staat.

Wat mij opvielwas dat het aanwezige publiek, hetro, bi of homo,zo netjes en verzorgd is.

Weinig overdreven tattoos, of piercingen.

De gehele zaak is overigens schoon,vergelijkbaar met de betere saua!

Richting het einde van de avond wel zo her en der wat condooms enhanddoeken, maar ik heb zo iets van ruim dat even zelf op, vuilnisbakjes genoeg!

Ik heb een fantastische avond gehad, en o ja, de prijzen zijn zeer keurig, ik moest 35 euries betalen voor toegang en 4 glazenwijn, en heel veel sex!

• mariskajohn@live.nl

Klopt helemaal, wij zijn er één keer geweest en een fantastisch geile avond gehad, helaas hebben we weinig tijd, begin oktober gaan we er weer heen (zaterdagavond) en hopen op veel harde lullen voor Maris, en wat ons heel geil lijkt om te doen, samen pijpen terwijl Maris geneukt wordt, jullie mogen ons mailen, en zie onze berichtjes hier.

• sexlovers1964

Hallo iedereen,

Wij gaan 19-9 weer naar Palestra en hopen daar stellen te treffen die ook op zoek zijn naar meer…….en wie weet kunnen we dan elders verder gaan.

Dit lijkt ons erg geil en spannend.

We zullen er rond 10:00 uur zijn en blijven de hele dag……….

reacties graag naar sexlovers1964@gmail.com

• HenkCarla

Hallo,

Wij zijn een stel van midden 40, wat kunnen wij verwachten in deze sauna? We willen rustig beginnen maar vinden het wel spannend, kijken en bekeken worden lijkt ons heerlijk

Graag horen we meer van deze sauna.

Groeten Henk en Carla

• Henk en Carla

Hallo,

Wij zijn een stel van midden 40, wat kunnen wij verwachten in deze sauna? We willen rustig beginnen maar vinden het wel spannend, kijken en bekeken worden lijkt ons heerlijk

Graag horen we meer van deze sauna.

Groeten Henk en Carla

• alka4fun

Hoi Henk en Carla,

je kunt een gezellige geile avond verwachten. Gezellige sfeer, fijne sauna, lekkere bubbelbaden, en vooral veel geile mensen.

Je kunt aangeven wat je wel en niet wil je kunt kijken en bekeken worden, sex mag overal.

Beetje alles mag niks moet sfeer

Soms ietwat te veel volgende single mannen, maar als je daar niet van gediend bent ga je in een prive bubbelbad.

Al met al een hele gezellige geile sauna met vooral veel leuke gasten.

Wij komen er 2x per maand en altijd feest.

• N&E

Mooie sauna met voor elk wat wils. Wij genieten altijd!

1 minpunt is dat je hoewel je voor de hele dag betaald, we niet tussendoor even onze gezinsdingen kunnen gaan doen en dan savond weer terugkomen, zonder weer te betalen…….

We hebben het gevraagd en dat mocht niet van de baas. Wij vind dat een beetje klantontvriendelijk.

• FritsLeanne

Henk en Carla,

Wij zijn wel nieuwsgierig of jullie inmiddels al zijn geweest, en hoe jullie ervaringen zijn.

Wij willen dit ook graag eens proberen, maar ook rustig aan beginnen.

Sommige discussies hier doen vermoeden dat het meteen er vol bovenop is….dat gaat ons nog wat te snel…

Wij zouden zaterdag a.s. Kunnen…

• Geilstel

Wij zijn sinds kort op ontdekkingstocht in de wereld van het swingen en vooral het bekeken worden. Ik vind het heerlijk om met mijn mannetje bezig te zijn terwijl er mensen (op gepaste afstand) toekijken.Hiervoor gaan wij vaak naar de sexbioscoop in de erotheek in Hengelo.Mijn droom is eigenlijk om eens samen met een andere dame te spelen terwijl we bekeken worden. A.s. vrijdagavond zijn we van plan om hier weer heen te gaan. Is er een stel of een dame alleen die dit met mij wil beleven?Onze ervaring is dat de mannen die aanwezig zijn netjes afstand houden. Wie weet tot vrijdagavond. X Geilstel uit Hengelo.