Hi,
Ik ben vorige week woensdag voor het eerst naar Azzurra geweest. Sterker nog, voor het eerst naar een gay/wingerssauna.
Zomaar wat reacties;
Geile en open sfeer.
Druk, ook met stellen.
Erg lachwekkend om de hitsige mannetjes achter de stellen aan te zien huppelen. Werkelijk tranentrekkend. Alsof ik naar een film zat te kijken van dieren die zich wanhopig proberen voort te planten… Voordeel was dat het in andere gedeelten dan rustiger was.
Een stel gezien en gesproken, E&E uit Z, die daar ook voor het eerst kwamen. Ze hadden langdurig en uitgebreid seks in een bubbelbad. Vurig en met passie, zich niets aantrekkend van suffe en opdringerige rukkers. Pathetic losers.
Waren ook een paar mannen die alleen maar liepen te jagen met een handdoek om, om ergens wat mee te kunnen pikken of kijken. Zelfs een Kick-box type die alleen maar deuren openrukte, binnenkeek, deuren open liet en weer vertrok. Zielig. Ook jammer dat deze types worden toegelaten cq niet verwijderd worden. Gedrag ligt er nl duimendik bovenop. Net als die drie die uit midden-europa kwamen en bijna strategisch de hele zaak voortdurend afstruinden.
Gelukkig ook bi-mannen die het elkaar zeer naar de zin maakten in de Hamman. Like me….. Heerlijk.
Kom ik terug? Waarschijnlijk wel. In de hoop mee te mogen doen met een stel? Mwah. Voorlopig nog iets te dierlijke sfeer daarvoor, tenzij je je op kan sluiten…