Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

  • P en C

    geilstel

    Mensen mensen toch wat een gezeur het is een mannen sauna hè wij zijn stel komen daar voor extra man er bij wij hebben nooit problemen anders moet je naar een parenclub gaan maar ja dan ben je 75€ kwijt en geen 25€

    Dat is maar deels waar natuurlijk. Het is van origine een gay sauna, maar op die dagen wel open gesteld voor stellen. Bovendien maakt het geen bal uit wat voor dag of sauna het is, respectvol gedrag naar alle andere bezoekers toe zou normaal moeten zijn. Je hebt helemaal gelijk dat het ook een saunaclub is voor mannen alleen en mensen moeten dus niet klagen als ze door die mannen benadert worden of een hand op een bil voelen. Maar dat hoeft niet ruw, hardhandig of opdringerig, dat kan ook gewoon respectvol. En de prijs mag al helemaal niet bepalend zijn als excuus voor gedrag.

    Bovendien is het niet waar wat je zegt. Er zijn ook clubs waar je, soms zelfs incl drankjes, ruim onder de 5 tientjes klaar bent. Los daarvan betalen de meesten denk ik liever 100 euro voor een leuke avond dan 50 voor een avond waar ze min of meer ongevraagd aangerand worden. In wat voor club of sauna dan ook hoort een subtiel nee of het wegleggen van een hand voldoende te zijn.

    Overigens moet ik zeggen dat de paar keer dat wij geweest zijn het wel zo werkte. Een subtiel nee bij de mensen of dingen waar we geen zin in hadden was toen voldoende. Maar dat is wel al een tijdje geleden toen het nog een stuk stiller was. Geen idee hoe het nu is nou het drukker is geworden.

  • naaktstrand

    Lekker stel
    geilstel

    Mensen mensen toch wat een gezeur het is een mannen sauna hè wij zijn stel komen daar voor extra man er bij wij hebben nooit problemen anders moet je naar een parenclub gaan maar ja dan ben je 75€ kwijt en geen 25€

    Ieder zijn meug. Maar ik kan mij echter niet voorstellen dat jullie het “leuk” vinden om door 10 man (letterlijk) in het doolhof in een hoek gezet te worden en daarna als vrouw ongevraagd in je kruis gegraaid te worden waarbij de mannen die zich gewoon fysiek niet kunnen beheersen uit de weg moet duwen. Als jullie dat “zeuren” noemen dan hebben wij verschillende standaarden. Dat mag.

    Ook het argument van prijs vind ik complete bullshit. Alsof goedkoop betekent dat je alles maar kunt maken. Management moet gewoon ingrijpen en niet alles maar blijven baggetaliseren. Sommige individuen zijn duidelijk altijd een probleem en men blijft ze binnen laten. Toon ruggegraat een flikker ze buiten.

    jullie hebben helemaal gelijk  . je kunt  de  betere  clubs ook niet   vergelijken    met  azzura

  • StiefPat

    Wij gaan zaterdag weer dan vieren we om 00:00 gelijk de verjaardag van Pat.

    Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • RiiS

    Hallo allemaal,

    Mijn vrouw en ik willen aanstaande zaterdag Azurra bezoeken. Het is onze eerste keer. Spannend dus.

    Iemand nog wat handige tips en tricks?

    Of zijn er nog leuke stellen welke ons willen inwijden….  Zij 36, hij 47

    Gr.Richard

    Post was bewerkt op 15-09-2017 21:52 door RiiS

  • Toet

    Stiefpat…. gezellig… Ik ben er al vroeg in de middag en blijf tot het feestje… nu al zin in

  • B

    Het was gisteren weer fantastisch.

    Complimenten aan de 2 fantastisch leuke stellen. En natuurlijk ook aan de heren die het met respect mochten aanschouwen.

    Ik heb gisteren dan ook niemand gezien die opdringerig was en die de afwijzingen van de dames negeerden.

    Zo kan het dus ook.

  • Ron dogger

    Hallo ,

    ik ben Ron , afgelopen zaterdag ben ik er geweest en heb een top avond gehad ondanks dat ik de avond ervoor doorgehaald had .. leuke mensen ontmoet maar helaas geen nummers kunnen uitwisselen met L & S (van het liedje) .. we hebben buiten heerlijk bij de “zitzak” gezeten met een drankje en een cigaretje ! Ik heb een baardje en de tattoo op schouder en bovenarm ..

    zou graag met hen in contact komen !

    wie kan me daarbij helpen ?

    gr Ron

  • a

    tot vanavond allemaal

  • Rik

    Wie gaan er vanavond?

    Ik heb ook kik hallo82

  • Rik

    Om te weten of er nog meer gaan…

    Niet zo boos..