Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

  • Gingercat

    Ik denk erover om woensdag te gaan. Hoe laat wordt het gezellig?

    Na de vorige reactie gelezen te hebben vraag ik me af of er veel onderling gespeeld wordt of dat men toch meer met elkaar (igv stel) bezig is. Ik ga het zelf meemaken maar het is spannend dus vandaar de vragen hier :)

  • Gingercat

    Bedankt. Kun je ook aangeven hoe laat het gezellig wordt meestal?

  • Gingercat

    Gisteren ook voor de eerste keer naar Azzurra geweest. Om 19.30 daar aangekomen nog even getwijfeld en toen snel naar binnen. Meteen viel de goede sfeer op en de ontvangst was ook vriendelijk en fijn. De ruimtes zijn ook mooi en praktisch. Alleen ben ik een paar keer bijna hard gevallen door de vele afstapjes waar je er makkelijk een van mist, maar dat mocht de pret niet drukken.

    Na een tijdje een leuk stel gesproken en daar een fijne tijd mee beleefd in een badje. Heerlijk om dat mee te maken, maar ook met een wat vreemd eind (zoef weg, wat was daar nu aan de hand?)

    Het scheen nu erg rustig te zijn en ik ben dan ook benieuwd of het nog steeds leuk is als er veel meer mannen zijn. Misschien als je wat meer mensen kent dat het dan toch niet uitmaakt en dat komt vanzelf.

  • Toet

    Het is op zaterdag gewoon echt leuk gemixt… stellen… mannen alleen.. vrouwen alleen… en ook homo's of bi …. er geldt een duidelijke regel in de sauna… nee is nee…. dus wil je met ze tweeën blijven dan geef je dat aan…. woensdag en donderdag komen er ook stellen en soms dames alleen…. persoonlijk vind ik de zaterdag namiddag avond en nacht het leukste….. je moet gewoon eens gaan… Dan merk je het vanzelf

  • Patrick

    Helaas zijn er idd dagen dat die mannen die het niet snappen er zijn. Ik kom er alleen en als stel. Bij ons hielp duidelijk communiceren voldoende. Ik heb echter ook als man alleen gezien dat er niet geluisterd werd. Ik spreek mannen (en zelfs een keer een vrouw) daarop aan en als ze niet luisteren waarschuw ik het personeel. De keren die ik waarschuwde werd deze persoon er ook uitgezet, soms na een laastste waarschuwing van het personeel soms direct.

    Ook heb ik regelmatig stel(len) beschermd door voor ze te gaan zitten zodat graai grage mannen geen kans hebben. Ik doe dat graag en er zijn meer mannen die daar rondlopen die dat voor je willen doen.

    Laten we het met zijn alleen leuk houden in Azzurra. Mannen pak de handschoen op. Wees niet lastig en of opdringerig. Voor de goede mannen. Sta op en help mee om de goede orde te bewaren.

    Grtz Patrick

  • Toet

    Gewoon komen…. zaterdagen zijn ook super leuk en gezellig… Ik als vrouw ook soms last van opdringerige mannen… eerste keer zeg ik nee. . tweede keer waarschuw ik ze.. dat ik vingers ga breken hi hi hi maar als ze egt niet luisteren melden bij de bar en persoon aanwijzen….. niet weg blijven… groetjes toetje

  • Patrick

    Hoi hoi,
    Patrick

    Helaas zijn er idd dagen dat die mannen die het niet snappen er zijn. Ik kom er alleen en als stel. Bij ons hielp duidelijk communiceren voldoende. Ik heb echter ook als man alleen gezien dat er niet geluisterd werd. Ik spreek mannen (en zelfs een keer een vrouw) daarop aan en als ze niet luisteren waarschuw ik het personeel. De keren die ik waarschuwde werd deze persoon er ook uitgezet, soms na een laastste waarschuwing van het personeel soms direct.

    Ook heb ik regelmatig stel(len) beschermd door voor ze te gaan zitten zodat graai grage mannen geen kans hebben. Ik doe dat graag en er zijn meer mannen die daar rondlopen die dat voor je willen doen.

    Laten we het met zijn alleen leuk houden in Azzurra. Mannen pak de handschoen op. Wees niet lastig en of opdringerig. Voor de goede mannen. Sta op en help mee om de goede orde te bewaren.

    Grtz Patrick

    Kijk dat lezen wij graag,super Patrick.

    Denk dat er vele stellen zijn die het waarderen als je dit doet.

    Wij vonden Azzurra wel gezellig maar zijn nu wat huiverig om op de zaterdagavond er heen te geen,wie weet na jou reactie.

    XXX J en M

  • sletje

    Erg naar dit te moeten lezen. Ikzelf ben regelmatig in Azzura geweest met een gelegenheidsvriendin. Natuurlijk kijk je goed rond wat er allemaal gebeurt en probeert waar nodig te anticiperen. Mijn vriendin zelf vond alle aandacht erg fijn en genoot met volle teugen van alle handen, vingers, tongen en de rest. Zij had telkens de avond van haar leven. Maar………….er zijn zat stellen die hier niet op zitten te wachten. Die wel houden van wat spanning e.d. maar niet gecharmeerd zijn van het haantjesgedrag van sommige klanten. In parenclubs heb je duidelijke regels. Nee is nee, niemand die hier vreemd van opkijkt. Waarom kan dit hier niet? Gewoon even terug naar de basis. En de basis is respect. Helaas komt het steeds meer voor dat het respect ver te zoeken is. Mijnsinziens bereik je met respect heel veel. Wanneer je respect geeft, krijg je ook respect! Zo hoort het. Het kan toch niet zo zijn dat wanneer vrouwen bloot zijn het aangeschoten wild is? Mannen, kijk eens naar jezelf. Hoe word jezelf graag benadert en behandeld? Het kan niet zo zijn dat je met een stijve lul alles en iedereen eraan kunt rijgen? Jammer, jammer. M.i. moet de dagelijkse leiding hier strenger tegen optreden. Er is niet mooiers dan genieten met en van elkaar met wederzijds goedvinden en respect. Gelukkig heb ikzelf dit soort gedrag nog niet meegemaakt in deze fijne zaak maar mocht het gebeuren en mijn partner heeft er last van dan breken er zeker vingertjes. Het is de bedoeling dat ieder zich vermaakt tijdens een verblijf aldaar. Laten we dat vooral zo houden! Geniet met en van elkaar en NEE is NEE, en betekent WEGWEZEN!

  • StiefPat

    Helemaal eens met bovenstaande maar gelukkig is dit meer een uitzondering dan regel.

    Dat er strenger opgetreden mag worden gebeurt ook zeker maar dan moet het wel worden aangegeven anders weten ze het niet.

    Ze kunnen niet in elke ruimte gaan staan om toezicht te houden :)

    Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • geilstel

    Mensen mensen toch wat een gezeur het is een mannen sauna hè wij zijn stel komen daar voor extra man er bij wij hebben nooit problemen anders moet je naar een parenclub gaan maar ja dan ben je 75€ kwijt en geen 25€

    strand