Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

  • naaktstrand

    stop   met deze start pagina  anders komen  we  nooit van deze  klote    zooi af

  • Flevo

    Kansloos figuur!

  • Toet

    Hoi Tessa…ik ben ook een vrouw en kom er geregeld met nog meer dames….jij bent de baas…dus Nee moet ook echt nee zijn… het is echt gezellig….we zijn we er morgen ook

    Post was bewerkt op 23-06-2017 15:48 door Toet

  • StiefPat

    Zo is dat er zijn veel andere stellen en een aantal single vrouwen die jou best willen opvangen en rond willen leiden.

    We (de groep) zijn meestal te vinden in de rook ruimte of buiten met mooi weer.

    Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • Martin

    Hoi Tessa wij gaan morgen ook en zijn daar rond 15.00 als je het leuk vind dan geven we je wel een rondleiding gr mojito53

    Tessa

    Hallo allemaal,

    Ik ben een single vrouw van 40 en wil morgen naar Azzurra. Gewoon genieten van de sauna, de spanning en wellicht iets meer maar op een rustige manier. Voor mij is het de eerste keer dat ik naar zo'n gelegenheid ga. Is het te doen voor een vrouw alleen om hier plezier te hebben zonder ‘overvallen’ te worden door een menigte mannen?

  • naaktstrand

    stevan

    hoi allemaal , ik ben 24 176/90 en ben een onderdanige bi bottom .

    ik heb al langer contact met een man en ik wil een keer zo'n sauna bezoeken . het word dus mijn eerste keer maar ik zou graag met een vrouw samen een man/mannen verwennen, ik hoef niet te neuken of gepijpt te worden, alleen bottom.

    is er misschien iemand die me wil helpen met mijn eerste keer ?

    ik zit erover te denken om misschien vanavond of maandag avond langs te gaan, misschien al mannen of vrouwen die willen afspreken voor dan ?

    deze topic is voor  stellen en niet mannen alleen 

     

  • Ditchy

    Zijn er nog stellen die zondag 2 juli naar Azzurra gaan en een man-er-bij zoeken? Zie ook ISM profiel pvdberg

    Single, 49 jaar, openminded, bi, gemiddeld postuur.

  • StiefPat

    Vraag 1: nee hoeft niet

    Vraag 2: na 19:00 word het meestal gezellig druk.

    Vraag 3: de glazen bol zegt ergens tussen de 1 en 100 stellen maar dat kunnen er meer of minder zijn :)

    Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • a

    zaterdag zijn wij iig ook weer van de partij