Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

  • Stel FT

    Johan
    Stel FT
    Johan
    [...]

    En wees duidelijk naar anderen toe als je ergens niet van gedient bent. Ik kom ook vanavond en hoop dat het voor jullie een gezellige ongedwongen avond word. Niets staat op het voorhoofd geschreven wat jullie wel of niet fijn vinden en schroom niet om ienand een halt toe te wijzen.

    Maar hoe herken ik jou? 

    Bij ons heeft mijn vriendin een blauwe badjas aan.

    Ik was er wel Zaterdag maar heb jullie niet echt opgemerkt omdat ik jullie reactie niet meer heb gelezen en dat de vrouw een gekleurde badjas aan had. Ik hoop wel dat jullie het fijn hebben gehad. Mogelijk een volgende keer kunnen we kennis maken.

    Het was wel gezellig, maar op seks gebied was het minder. Waarschijnlijk ben ik toch niet goed genoeg in het aangeven wat er had moeten gebeuren. Daardoor raakte mijn vriendin wat van streek en is er verder niets gebeurd en zijn we naar huis gegaan.  Waarschijnlijk ook niet de juiste persoon geweest, die erbij was. 

    De rest vertel ik liever privé via mail. Als je wilt kan je mij mailen oo; pcrider800ATgmail.com

  • jongbi20

    gaan er nog leuke mensen morgen of donderdag naar azzurra? 

    ben een leuke bi jongen van 22 jaar oud .

  • AlexW

    Wij (gelegenheidsstel) zijn voornemens voor de eerste keer naar Beuningen te gaan op zaterdag 27 mei.

    Hoe gaat het daar aan toe, we zijn benieuwd.

    En wie kunnen we die dag ontmoeten?

  • Ha

    Hoi AlexW,Kom lekker naar AZZURRA in Beuningen. Diverse sauna's, bubbelbaden, Turks stoombad en meer. En ook veel mogelijkheden voor seks natuurlijk. Gewoon een keer proberen. Ervaar het. Je zult er geen spijt van krijgen. Laat even weten of jullie daar heen gaan, dan kunnen we elkaar daar ontmoeten. Kik: havalo27 .Gr. Havalo

  • AlexW

    niemand verder naar Azzurra op 27 mei?

  • Ditchy

    AlexW

    niemand verder naar Azzurra op 27 mei?

    Nee, ik ga alleen als ik een afspraak met een stel heb. Ben niet iemand die als achter moeder gans aan rent de hele tijd. Dus als jullie nog eens een willen afspreken aldaar, houd ik mij aanbevolen.

    Single, 49 jaar, openminded, bi, gemiddeld postuur.

  • AlexW

    wij vroegen dit ook niet aan een single bi-man, zijn meer op zoek naar een stel.

  • Ropa

    Er zijn vaak stellen zat. Steeds meer dus gewoon gaan, Jullie zijn echt niet het enige stel

    AlexW

    wij vroegen dit ook niet aan een single bi-man, zijn meer op zoek naar een stel.

  • StiefPat

    Ja wij gaan die kant weer op.

    Zaterdag is het altijd super gezellig vinden wij.

    Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • AlexW

    wij gaan ook.

    contact eerst?