Zoeken leuke man voor sex

  • happy stel

    Wij Alice en Johan vinden het leuk om sex te hebben met een extra man. Alice heeft namelijk graag sex met twee of drie mannen tegelijk.

    Wij doen dit alleen in beschermde omgeving van een parenclub, dus niet thuis of in hotel. Nu bezoeken wij vaak parenclub Monique. op de zaterdag is deze alleen voor paren, maar op de vrijdag ook voor single mannen en vrouwen. Nu vinden wij het jammer dat zo weinig mannen dit weten. de meeste mannen denken dat er alleen paren mogen komen, maar dat is op de vrijdag niet het geval. Wij zouden het leuk vinden om meer mannen te zien op deze avond om zo makkelijker ons doel te kunnen bereiken en zodat Alice lekker genomen kan worden door meerdere mannen.

    Nu hebben ze daar ook eens in de maand een gangbang, maar dat is niets voor Alice. E'n tot twee leuke kerels erbij vindt zij voldoende. Ik (Johan) ben overigens niet bi en het zal in een spel dus helemaal om Alice draaien.

    Dus mannen ga gerust eens naar deze geweldige club. De sfeer is fantastisch en het is er op de vrijdag seksueel erg actief.

  • Melvin

    hi

    mijn vraag is waar is die parenclub Monique?

    ben afkomstig uit Tilburg

    groetjes

  • P&A

    Tuin er toch niet in, dit zijn gewoon Hans en Karin(aka Monique) zelf die dit soort “contact oproepen” plaatsen.

  • stelletje utrecht

    ik kom ook vaak bij monique. vaak op zaterdag met mijn partner en af en toe met een vriendin op vrijdag. het bevalt ons daar heel erg goed en de mannen zijn daar gelukkig niet zo opdringerig als bij sommige andere. opdringerige mannen mogen onze deur namelijk voorbij gaan. wij gingen ook wel eens naar venlo waterloo maar die zijn helaas gestopt. was namelijk ook leuk voor mannen daar en voor mannen uit het zuiden dichterbij dan monique. maar ook wij vinden het best wel jammer dat er bij moniuqe meer veel stellen lopen en niet zoveel mannen alleen.

    ach en wij geloven niet dat hans en monique het nodug hebben om zo reklame te maken. dat hebben zij gezien de drukte daar toch niet nodig lijkt ons.

  • Andre

    Hallo happy stel,

    Jullie horen bij of zijn de uitbaters van die club. Geloof jullie voor geen decimeter!!!

    Wat mij betreft komen jullie er voortaan eerlijk voor uit wie je bent en wat je bedoelingen zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Andre.

  • jetwilhelm

    mensen die denken dat ze het weten hoe allees in elkaar zit hou het lekker voor je zelf en niet iedere keer iedereen afvallen . p&a heb je een bewijs dat dit de uitbater is van de parenclub . en het valt wel op dat je altijd ligt te zeiken . volgens ons ben je een man alleen en geen stel . en als je een zou zijn laat je eens zien op de cam ergens . kan ook bij ons als je wilt .

    en iedereen die naar een club gaat moet het met eigen ogen zien wij hadden over de fata ook veel (negatiefe) verhalen gehoord ook goede zij zelf wezen kijken en vinden het een leuke gezellige club

    groetjes jetwilhelmhappy stel schreef:

    >

    > Wij Alice en Johan vinden het leuk om sex te hebben met een

    > extra man. Alice heeft namelijk graag sex met twee of drie

    > mannen tegelijk.

    > Wij doen dit alleen in beschermde omgeving van een parenclub,

    > dus niet thuis of in hotel. Nu bezoeken wij vaak parenclub

    > Monique. op de zaterdag is deze alleen voor paren, maar op de

    > vrijdag ook voor single mannen en vrouwen. Nu vinden wij het

    > jammer dat zo weinig mannen dit weten. de meeste mannen

    > denken dat er alleen paren mogen komen, maar dat is op de

    > vrijdag niet het geval. Wij zouden het leuk vinden om meer

    > mannen te zien op deze avond om zo makkelijker ons doel te

    > kunnen bereiken en zodat Alice lekker genomen kan worden door

    > meerdere mannen.

    > Nu hebben ze daar ook eens in de maand een gangbang, maar dat

    > is niets voor Alice. E'n tot twee leuke kerels erbij vindt

    > zij voldoende. Ik (Johan) ben overigens niet bi en het zal in

    > een spel dus helemaal om Alice draaien.

    > Dus mannen ga gerust eens naar deze geweldige club. De sfeer

    > is fantastisch en het is er op de vrijdag seksueel erg actief.

  • P&A

    Het doet er toch niet toe of wij een stel zijn of dat ik een man alleen ben? Het gaat om die vage oproepen van zogenaamde vrouwen alleen of stellen die mannen zoeken en dat alleen maar om mensen die club binnen te slepen.

    Ook jij mist de hele crux van dit verhaaltje. Het gaat namelijk niet om ons/mij* (*doorhalen wat je denkt dat niet van toepassing is), maar om die club daar. Iedereen die er graag naar toe gaat en er veel plezier heeft moet dat vooral blijven doen, nix mis mee, maar die valse beloftes en oproepen daar stoor ik me mateloos aan.

    En voor de duidelijkheid, wij/ik, ken(nen) de club en Hans en Karin(Monique) en de club is prima Karin/Monique ook wel maar die Hans is een KKKwal met drie hoofdletters.

  • Anton uit Heerenveen

    Ik geloof dat het nu wel een beetje duidelijk is wat jullie allemaal bedoelen, maar laten we nou een beetje prettiger met elkaar omgaan.

    Anton uit Heerenveen

    Ps. aan de hand van het IP nummer is het met een beetje moeite niet zo moeilijk om de locatie van zijn/haar computer te achterhalen.

    Als je dus iemand ergens van beschuldigt, neem dan deze moeite om het eerst uit te zoeken.

    Prettige Kerstdagen

  • P&A

    Goed opgelet Anton uit Heerenveen en als je nog beter had meegelezen in de vorige draad over Monique's club dan had je kunnen lezen dat ik Hans daar al mee aan zijn staart had. Hij is niet dom en zal inmiddels dat wel hebben aangepast.

    En iedereen gaat hier goed met elkaar om en jullie zijn ons/me allemaal even lief we hebben af en toe alleen een aardige discussie over clubs en vaak ook over nep oproepen.

    Verder is het toch dat smaken verschillen en dat zal gelukkig ook zo blijven.

    Iedereen prettige feestdagen.

  • Fred

    Nou na regelmatig berichten gelezen te hebben over Parenclub Monique zijn we gisteravond (vrijdag 21-12) maar eens richting Wieringerwerf gereden.

    Vrijdagavond een gemengd publiek, dat wisten we….'s middags nog even gemailt om te vragen hoe de verhouding paren/mannen/vrouwen was. Volgens Hans zouden er op vrijdag zo'n 30 tot 40 paren en zo'n 20 a 30 alleenstaande mannen zijn, klonk goed….merendeel paren dus maar helaas was dit niet het geval…..

    Toen we het parkeer terrein op kwamen rijden stonden er 4 auto's nog niet zoveel dus :(

    De club ziet er leuk uit, absoluut gezellig en netjes verzorgt. Na verloop van tijd kwamen er meer mensen binnen druppelen alleen de verhouding paren/mannen lag wel behoorlijk anders, denk dat er zo'n 10 paren en zo'n 20 alleenstaande mannen waren. Wat wij persoonlijk als niet prettig ervaarden was dat wanneer wij even naar boven liepen om te kijken wat er allemaal gaande was er direct 2 a 3 mannen met hun handdoekje in de hand achter ons aan liepen, dit was duidelijk niet ons ‘ding’. De mannen waren voor 90% zwaar behaard, bebuikt en behoorlijk onaantrekkelijk :(

    Ongetwijfeld zal het er op zaterdagavond (zonder de mannen alleen) een stuk gezelliger zijn dus wie weet proberen we dat nog een keer….. enne een tipje voor Hans….. Trek ook een leuk setje aan en loop niet de hele avond in je lange broek en trui door de club te stappen terwijl iedereen in lingerie loopt…….