Zoeken leuke man voor sex

  • Webmaster Swinger.startpagina.

    onderaan rechts staat in ieder bericht

    “ Bevat dit bericht ongewenste reclame, ongepaste of kwetsende teksten? Klik hier! ”

    daarmee kunnen gebruikers zelf ervoor zorgen dat kwetsende berichten worden verwijderd,

    Suc6

    Henca

  • Ad

    Er verdwijnen berichten zonder dat deze berichten in strijd waren met de regels van het prikbord.

    Per ongeluk webmaster of stond het niet aan?

    Er stond hier nog een bericht van mij en nog van Fred.

    Zomaar ineens verdwenen.

  • Fred

    Hmmm dit lijkt een beetje op censuur beheerder, volgens mij is dat in strijd met de regels van Startpagina.nl……

    Kan ook zijn dat er meerdere personen op de link “Bevat dit bericht ongewenste reclame, ongepaste of kwetsende teksten? Klik hier” hebben geklikt waardoor het bericht als Spam is aangemerkt.

    De beheerder hoort deze berichten te controleren en als ze onterecht als spam zijn aangemerkt (zoals jouw bericht) weer terug te plaatsen. Ik ga er nog even vanuit dat de beheerder zijn werk goed doet en je bericht vlot terug plaatst….neem aan dat hij de startpagina regels goed kent……

  • Webmaster Swinger.startpagina.

    Beste Fred en Ad,

    Ik heb net de berichten even nagekeken en inderdaad zijn die verdwenen.

    Ik heb het aantal negatieve reply's die een bericht moet krijgen extra opgeschroefd. en zal het een beetje in de gaten houden de komende tijd.

    Maar begrijp wel dat ik als vrijwilliger niet alles in de gaten kan houden. Voor mij is dit puur een hobby. mocht dit niet bij de gebruikers van het prikbord goed bevallen dan is hij/zij volledig vrij daar een topic over te plaatsen.

    Ik als webmaster verwijder alleen berichten die puur reclame bevatten en soms oproepen van singels die een vrouw zoeken waar het in de oproep er vanaf druipt dat het niets met swingers heeft te maken.

    Dus als je een op of aanmerking hebt die verdwenen is plaats die gerust nogmaals.

    Overigens denk ik dat er een aantal prikborden zijn waar de regels nog veel zwaarder zijn en berichten zonder pardon worden verwijderd.

    Suc6 op het prikbord

    HenCa

  • Ad

    Ik ken de tekst niet meer uit m'n hoofd beste Webmaster, en betreur dus ook dat je mijn orginele berichtje gepoetst hebt.

    In ieder geval was de streking van het bericht als volgt.

    Ik neem aan dat met het klikken op “ ongewenste reclame” alleen het bericht verwijdert wordt en niet de persoon.

    P&A zijn erg kritisch en soms confronterend, echter hun berichten bevatten zeker nooit reclame.

    Dit prikbord is niet erg levendig en indien P&A geblokt worden blijft er slechts een groepje naieve mennekes over wat op verkapte reclame reageert.

  • Webmaster Swinger.startpagina.

    Ik heb hem terug gevonden in mijn mail,

    hier is wat je precies had geschreven.

    Maar ik denk dat het verhaal van ons allebei duidelijk is…… :-)

    Hmmm dit lijkt een beetje op censuur beheerder, volgens mij is dat in strijd met de regels van Startpagina.nl……

    Kan ook zijn dat er meerdere personen op de link “Bevat dit bericht ongewenste reclame, ongepaste of kwetsende teksten? Klik hier” hebben geklikt waardoor het bericht als Spam is aangemerkt.

    De beheerder hoort deze berichten te controleren en als ze onterecht als spam zijn aangemerkt (zoals jouw bericht) weer terug te plaatsen. Ik ga er nog even vanuit dat de beheerder zijn werk goed doet en je bericht vlot terug plaatst….neem aan dat hij de startpagina regels goed kent……

  • Ad

    Dat was niet van mij.

    In ieder geval is het jammer dat dit prikbord nog verder afsterft.