Zoeken leuke man voor sex

  • P&A

    Dat is nou één van de redenen waarom wij nix met die Hans hebben, hij liegt en houdt zich niet aan zijn eigen regeltjes. Het is bijzonder irritant als de “baas” wel in normale kleding blijft lopen en verder niemand.

    Karin zou die vent moeten dumpen en een leuke vent moeten nemen. Ik voorspel je een super goed lopende club.

  • jetwilhelm

    gaan we weer. in de fata hebben ze toch ook een lange broek aan of mag dat soms niet. verder vinden wij het top dat je bent gaan kijken fred groetjes

  • Fred

    Kijk als je even als eigenaar binnen komt lopen is dat natuurlijk prima, als je aan het werk bent hoef je ook niet volledig in lingerie te lopen, alhoewel dat naar onze mening wel zou passen.

    Maar als je de hele avond aan de bar gaat hangen in een doodgewone broek met een gewone trui aan vinden wij dat je niet het juiste voorbeeld geeft en dat is gewoon jammer.

  • P&A

    Volgende keer moet je eigenlijk even blijven hangen tot het einde. Als ze zelf niet gescoord hebben zo'n avond zijn ze niet te genieten. Nu scoort Monique best wel, als ze echt zin heeft, hoewel ze ook wel eens pech heeft, maar Hans,………ach, hij is namelijk liever actief op de homoavonden. Dat laatste jammer genoeg niet uit eigen waarneming maar van horen zeggen, meerdere malen, maar het eerste……vaak genoeg gezien.

    En voor de niet begrijpenden onder ons, de blonde vrouwen en de domme mannen, al die dingen bij elkaar opgeteld zijn dat dus onder andere de redenen dat we daar niet meer komen.

  • lady33

    Misschien bij stil gestaan dat Hans kleding aan heeft om eventuele vervelende mensen aan de deur te weren?

    Is maar een idee hoor :)

  • jetwilhelm

    is het mogelijk om iemand hier te blokken . als dat het geval is moeten ze dat meteen met p&a doen liefs vandaag nog . alles is negatief bij hem .

  • P&A

    Alsof jij zulke “positiefe”(om even in jouw taalgebruik te blijven) zaken bijdraagt.

  • P&A

    Ze zouden jou ook moeten blokken, wegens verkrachting van de Nederlandse taal.

    Als je er net zo uitziet als de manier waarop je dat je hier wat schrijft is het niet best.

    Doei, ben weg hier.

    Kan je nog even lekker achter mijn rug over me kletsen en wat domme dingen uitkramen. Ik lees het alleen niet meer maar misschien scoor je wat punten bij de andere onbenullen.

    Heb nog even een kleine bloemlezing van jou geciteerd.

    Citaat: "mensen die denken dat ze het weten hoe allees in elkaar zit hou het lekker voor je zelf en niet iedere keer iedereen afvallen . p&a heb je een bewijs dat dit de uitbater is van de parenclub . en het valt wel op dat je altijd ligt te zeiken . volgens ons ben je een man alleen en geen stel . en als je een zou zijn laat je eens zien op de cam ergens . kan ook bij ons als je wilt .

    en iedereen die naar een club gaat moet het met eigen ogen zien wij hadden over de fata ook veel (negatiefe) verhalen gehoord ook goede zij zelf wezen kijken en vinden het een leuke gezellige club"

    Citaat: "wij hoorde dat de fata weg gaat over 1 . 2 jaar ivm de weg omlegging is dit waar?

    het zou wel jammer zijn dan . en als het zo is gaan ze dan ergens anders verder. wij hoorde dit op chattijd van een stel."

  • Webmaster Swinger.startpagina.

    Allereerst de beste wensen voor 2008, dat het maar een swingend jaar mag worden in alle gezondheid.

    Inderdaad kunnen gebruikers geblokkeerd worden,

    Ik probeer dat zelf het liefst zo veel mogelijk te voorkomen. ik denk dat de gebruikers dan beter zelf het bericht weg kunnen stemmen. bij 3 negatieve stemmen word het bericht automatisch verwijderd.

    Verder word er van iedere posting het IP nummer bij mij bekend, ik kan dus zien of mensen zich voor doen als verschillende gebruikers………..

    Bij misbruik van ons systeem word het IP nummer en gebruikersnaam in een blocklist geplaatst. Dit gebeurt echter alleen bij uitzondering.

    Berichten die alleen maar worden geplaatst voor reclame doeleinden worden zonder overleg verwijderd, ook berichten van “single's ” voor gratis sex verwijderen wij.

    Dit is een prilbord voor en door SWINGERS

  • jetwilhelm

    oke bedankt . hoe kun je iemand weg stemmen.

    nog de beste wensen voor 2008