Teasen in de sauna?

• OpenMindedCPL

Fetch

Zo open is mijn vriend zeker niet met zijn erectie en im heb, nu ik er overnadenk, nog nooit een andere man stijf gezien in de sauna… lijkt me wel leuk om dat eens te zien! Enne, als je dan de hele avond of en aan stijf geweest bent… helpt je vrouw je er dan nog op een rustig plekje er vanaf?

Ikzelf heb dus ook nog geen volle erectie gezien, maar zou wel leuk zijn. Dit gezegd, als ik denk aan de gemiddelde man in een sauna zou ik waarschijnlijk in 9 van de 10 situaties het niet willen zien. Maar mocht het een jonge aantrekkelijke slanke en niet opdringerige grootgeschapen man zijn.. 

Haha, veeleisend, I know. Mijn man zou het dan ook niet erg vinden. 

• Account verwijderd

OpenMindedCPL
    Fetch

Zo open is mijn vriend zeker niet met zijn erectie en im heb, nu ik er overnadenk, nog nooit een andere man stijf gezien in de sauna… lijkt me wel leuk om dat eens te zien! Enne, als je dan de hele avond of en aan stijf geweest bent… helpt je vrouw je er dan nog op een rustig plekje er vanaf?

Ikzelf heb dus ook nog geen volle erectie gezien, maar zou wel leuk zijn. Dit gezegd, als ik denk aan de gemiddelde man in een sauna zou ik waarschijnlijk in 9 van de 10 situaties het niet willen zien. Maar mocht het een jonge aantrekkelijke slanke en niet opdringerige grootgeschapen man zijn..  Haha, veeleisend, I know. Mijn man zou het dan ook niet erg vinden. 

Als je nooit een erectie ziet zijn jullie zelf te voorzichtig. Je moet wel laten zien dat je graag wat wilt zien.

Je bent inderdaad wel veeleisend als 9 van de 10 niet voldoen. Zo erg is het toch niet? Ik hoop dat jouw man jong, aantrekkelijk, slank, niet opdringerig en grootgeschapen is ;)

• Bor

Mijn vriendin vind het erg leuk als ik met semi stijve rondloop en door andere bekeken wordt

• Account verwijderd

Bor

Mijn vriendin vind het erg leuk als ik met semi stijve rondloop en door andere bekeken wordt  

Mijn vrouw ook, maar ikzelf vind het ook erg leuk. Zo'n semi die iedereen wel opvalt, maar waar niemand wat van kan zeggen. Loop jij vaak zo rond?

• josh

Als je nooit een erectie ziet zijn jullie zelf te voorzichtig. Je moet wel laten zien dat je graag wat wilt zien.

denk dat je daar een punt hebt 

het overkomt obs niet vaak

Ik vind het altijd heerlijk om te zien en te doen 

• Bor

Loop geregeld zo rond ja

• SaunaBD

Wij zijn een stel van in de 30 en Ik ben zelf heel grootgeschapen (18cm slap). Mijn vrouw vind het daarom heel leuk om met mij te pronken en rond te lopen. Ze teased me dan ook graag want ze vind het grappig als ik half stijf of zelfs helemaal stijf wordt (wat ook weleens gebeurd). 

Maar ze geniet het meest van alle vrouwen (en mannen) die kijken naar m'n flinke lul of soms zelfs staren. Bovendien is ze zelf slank met grote billen en krijgt ze zelf blikken genoeg.

Het is in ieder geval altijd gezellig als we naar de spa gaan.

Kijken anderen hier graag naar grootgeschapen mannen? 

• Account verwijderd

SaunaBD

Wij zijn een stel van in de 30 en Ik ben zelf heel grootgeschapen (18cm slap). Mijn vrouw vind het daarom heel leuk om met mij te pronken en rond te lopen. Ze teased me dan ook graag want ze vind het grappig als ik half stijf of zelfs helemaal stijf wordt (wat ook weleens gebeurd).  Maar ze geniet het meest van alle vrouwen (en mannen) die kijken naar m'n flinke lul of soms zelfs staren. Bovendien is ze zelf slank met grote billen en krijgt ze zelf blikken genoeg. Het is in ieder geval altijd gezellig als we naar de spa gaan. Kijken anderen hier graag naar grootgeschapen mannen? 

Ja wij kijken heel graag naar groot geschapen mannen, ik niet minder dan mijn vrouw. Geldt dat voor jou ook?

Wel belangrijk dat hij goed verzorgd is. Liefst kaal of een sexy plukje of heel kort getrimd, maar pik en ballen goed kaal. Ook geen harige kont aub. Goed verzorgde mannen zijn sexueel goed geactiveerd en heel vaak ook (licht) bi. Of zeg ik wat geks?

• Bor

Gaat er vrijdag of zaterdagavond nog iemand naar sauna?