Teasen in de sauna?

• StelX

Heerlijk om te lezen wij gaan vandaag naar warmond. 

• Bor

Dit is wat wij ook leuk vinden 

• Fetch

OpenMindedCPL

Dit is dus ook precies wat wij doen. In de ideale situatie zit er tegenover mij een knappe jonge man die dan naar mij kijkt en opmerkt dat mij kutje goed zichtbaar is. En uiteraard hard wordt van mij. En mijn vriend zal dan zeker ook hard zijn geworden en dan zit ik daar met twee mannen en twee erecties in een sauna.

Heb één keer iets vergelijkbaars meegemaakt: wij lagen in een kleine sauna met twee ligplekken en een zitje daar tegenover. Er kwam een jong stel binnen dat op het zitje ging zitten, tegenover waar wij lagen. Mijn vriend stootte me discreet aan en knikte naar de handdoek die ik helemaal om me heen gewikkeld had. Ik begreep de hint en begon de handdoek los te maken tot ik helemaal bloot lag… Toen durfde ik zelfs één knie op te trekken en een beetje opzij te laten vallen. Ik weet zeker dat het stelletje toen prima zicht had op mn kutje, maar ik durfde zelf niet te kijken. Vriend moest toen wel snel zijn eigen handdoek zo leggen dat zn stijve bedekt bleef. Ik geloof dat de jongen van het stelletje het ook moeilijk kreeg, maar helaas kwamen er toen twee oudere dames de sauna in en was het moment weg… Het duurde allemaal maar kort, maar ik vond het super geil.

Post was bewerkt op 3 januari 2025 18:40 door Fetch

• stel

StelX

Daar waren wij ook vandaag, overdag. Jammer dat we dit nu pas zien.

stel40
  • Account verwijderd

stel
    StelX

Nog wat spannends gezien of gedaan? Het stel gezien waarvan hij voortdurend een semi stijve had (kon je eigenlijk niet ontgaan)?

• stel

Geknipt en geschoren
    stel
    StelX

Nog wat spannends gezien of gedaan? Het stel gezien waarvan hij voortdurend een semi stijve had (kon je eigenlijk niet ontgaan)?

Wishful thinking?

stel40
  • Account verwijderd

stel
    Geknipt en geschoren
    stel
    [...]

Wishful thinking?

Haha! Niet gezien dus.

• cpl

Wat bedoel je dan?

stel40
  • E&E

Zondag 5-1 gaan wij naar Spa Puur Tilburg. Wie heeft zin om te teasen?

• cpl

Geknipt en geschoren
    stel
    StelX

Hoe zagen die eruit?

stel40