Ik ga denk ik vrijdag even naar vlietlanden of scheveningen, sportieve jongeman (30) alleen, maar in voor vanalles. laat maar weten
Heerlijke middag in Callantsoog , maar geen “ open ” stellen gezien
Wij zijn de tweede helft van augustus in die streek.
We denken er in eerste instantie aan om Falga te gaan ontdekken.
@ Leuk stel NH: wat is jullie ervaring met de drie naaktstranden in die buurt? (PM mag)
Heerlijke middag in Callantsoog , maar geen “ open ” stellen gezien
Wij zijn de tweede helft van augustus in die streek. We denken er in eerste instantie aan om Falga te gaan ontdekken. @ Leuk stel NH: wat is jullie ervaring met de drie naaktstranden in die buurt? (PM mag)
Leuk ! Falga hebben wij geen ervaring mee , Callantsoog is altijd redelijk rustig , onze voorkeur gaat uit naar Bergen aan Zee ( is alleen lastig te bereiken per auto op drukke zondagen ) ps PM hoe doen we dat op deze site ?
Ik ben echt serieus opzoek naar een vrouw uit Rotterdam die regelmatig buiten zou willen afspreken bij het naaktstrand bij Zevenhuizen plas
Ik ben een man 52 190 90 een top man en ervaren masseur die gratis ontspanning massage plus erotische massage geeft en ook relax massage geeft maar ik wil graag lekker neuken en beffen en pijpen ik kan wel verplaatsen in Rotterdam Graag sms of whatsappen 0620944611
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?