Naaktstrand

• JordiW32

Ik ga denk ik vrijdag even naar vlietlanden of scheveningen, sportieve jongeman (30) alleen, maar in voor vanalles. laat maar weten

• Joiner

Zijn er vandaag stellen te vinden op het naakstrand Callantsoog/Groote Keeten die open staan voor wat avontuur? Of misschien een ondeugende vrouw?

• Leuk stel NH

Heerlijke middag in Callantsoog , maar geen    “ open ” stellen gezien 

• volslankstel55+

Leuk stel NH

Wij zijn de tweede helft van augustus in die streek. 

We denken er in eerste instantie aan  om Falga te gaan ontdekken.

@ Leuk stel NH: wat is jullie ervaring met de drie naaktstranden in die buurt? (PM mag)

Leuk vol stel, man typt, meestal.
  • Leuk stel NH

volslankstel55+
    Leuk stel NH

Wij zijn de tweede helft van augustus in die streek.  We denken er in eerste instantie aan  om Falga te gaan ontdekken. @ Leuk stel NH: wat is jullie ervaring met de drie naaktstranden in die buurt? (PM mag)

Leuk !  Falga hebben wij geen ervaring mee , Callantsoog is altijd redelijk rustig , onze voorkeur gaat uit naar Bergen aan Zee ( is alleen lastig te bereiken per auto op drukke zondagen ) ps PM hoe doen we dat op deze site ? 

• volslankstel55+

Was te snel met schrijven, PM kan inderdaad niet ;-)  

Leuk vol stel, man typt, meestal.
  • Joiner

volslankstel55+

Was te snel met schrijven, PM kan inderdaad niet ;-)  

Staan jullie beide open voor een extra man of houden jullie ervan bekeken te worden?

• Joiner

Hier nog actieve stellen die een leuke verzorgde jonge man zoeken? Of het leuk vinden om bekeken te worden?

• Renzo

Ik ben echt serieus opzoek naar een vrouw uit Rotterdam die regelmatig buiten zou willen afspreken bij het naaktstrand bij Zevenhuizen plas 

Ik ben een man 52 190 90 een top man en ervaren masseur die gratis ontspanning massage plus erotische massage geeft en ook relax massage geeft maar ik wil graag lekker neuken en beffen en pijpen ik kan wel verplaatsen in Rotterdam Graag sms of whatsappen 0620944611

• buitensexstel

Leuk stel NH

Toch ff in Bergen in de duinen gelegen samen. Helaas de enige.  Komende dagen in Egmond☺️. Jullie?