Naaktstrand

• buitensexstel

Komende zondag weer even naar Falga. Vorige keer beetje rustig hoop deze zondag meer actie. Wordt mooi weer nl. Lekker in de duinen. 

• Spannend

Sauna stel

Wij gaan morgenmiddag naar naaktstrand Hilgelo in Winterswijk. Zijn daar nog leuke stellen die ook op zoekt zijn naar iets spannends?

Zijn jullie daar vaker te vinden? Wij komen uit Winterswijk????

• Joiner

Hier een jongenman van 33, normaal postuur en ga graag naar het naakstrand. Als er een stel op zoek is naar een extra man doe ik graag mee;). Vrouw alleen mag ook natuurlijk.

callantsoog/groote keeten/geestmerambacht

• Peter

Wij leuk stel en goed uitziend stel gaan vandaag naar Falga naaktstrand. Wie zien we daar?

• buitensexstel

Hai Peter 

Helaas vandaag niet terwijl het wel goed weer ervoor is. Wellicht zondag 14/7. Uiteraard bij mooi weer. Benieuwd hoe het vandaag is☺️ Veel plezier saampjes. En wie jullie erbij uitnodigen uiteraard

• Westfries

Peter

Wij leuk stel en goed uitziend stel gaan vandaag naar Falga naaktstrand. Wie zien we daar?

jammer ik was er gisteren. Misschien volgend weekend?

• Joiner

Peter

Hoe zagen jullie eruit? Ik was er namelijk. Heb wel wat oog contact gehad met een stel. Ik was te herkennen aan een grote tattoo op m'n rug. En met welke intentie liggen jullie daar?

Gr Joiner

• Leuk stel NH

Peter

hoi Peter hier een leuk stel uit NH , hebben jullie kik voor evt contact 

• Wubbe

Welke BI man, goed verzorgd en glad, heeft er zin om af te spreken? Locatie? Vuren? Of elders?

Leuke BI man
  • Wubbe

Wubbe

Welke BI man, goed verzorgd en glad, heeft er zin om af te spreken? Locatie? Vuren? Of elders?

stel mag ook????????

Leuke BI man