Benen wijd in de sauna

  • Stel35

    Laatst waren mijn vriend en ik in de sauna in Harderwijk (Zwaluwhoeve).

    In de sauna lag een ander stel. Wij denken zo rond de 30. De dame van dit stel lag op de onderste bank met haar benen wijd en leek te slapen. Een man alleen maakte er een opmerking over dat hij het ongepast vond.

    Ik schrok hier nogal van omdat ik dit zelf ook gerust doe, in de sauna is per slot van rekening iedereen naakt en is een vagina toch niet bijzonder?

    Wat vinden jullie?

  • tweetal

    Ha Stel35. 

    wat een overdreven reactie van die man! In de sauna lig je immers in een positie die comfortabel en lekker is Als je daar dan wat inkijk door hebt, dan is dat prima. Als zo'n man daar niet tegen kan moet hij maar naar de badkledingdag gaan. Wat was de reactie van deze vrouw? En van jullie? Ik zou me er zelf denk ik niets van aantrekken. Zeker niet bij de Zwaluwhoeve waar wel meer gebeurt dan dit.

  • Stel35

    De vrouw heeft hem wel gehoord want ze keek naar ons. Ze bleef gewoon zo liggen.

    Toen die man weg was kon ik ook lekker gaan liggen. 

    Het valt ons sowieso op dat mannen alleen soms opmerkingen maken. Zo ben ik ook al meerdere keren aangesproken op mijn piercing daar beneden. Ik draag graag mooie piercings met kristalletjes enzo. Ik weet dat ik daarmee misschien de aandacht trek maar ik voel me er vrouwelijk en mooi mee.

    Als andere het niet willen zien hoeven ze er niet iets over te zeggen. Kijk dan lekker de andere kant op.

    Complimentjes zijn uiteraard wel welkom.

  • Samen

    Lekker laten gaan die opmerkingen, je komt daar om lekker te ontspannen en genieten. En als je toevallig zoiets tegen komt dan hoef je daar niet naar te kijken als je daar niet op gesteld bent. 

    Wij zelf trekken ons daar zeker niets van aan en liggen op een relaxed moment ook zoals wij erbij zouden willen liggen. Wanneer wij mogelijk zelf zo'n uitzicht zouden tegen komen zouden we daar zelf wel even van genieten en als het bewust is gunnen we de andere partij natuurlijk ook een gezellig uitzicht.

    Wijlekkersamen Ad gmail
  • tweetal

    Stel35

    De vrouw heeft hem wel gehoord want ze keek naar ons. Ze bleef gewoon zo liggen.

    Toen die man weg was kon ik ook lekker gaan liggen. 

    Het valt ons sowieso op dat mannen alleen soms opmerkingen maken. Zo ben ik ook al meerdere keren aangesproken op mijn piercing daar beneden. Ik draag graag mooie piercings met kristalletjes enzo. Ik weet dat ik daarmee misschien de aandacht trek maar ik voel me er vrouwelijk en mooi mee.

    Als andere het niet willen zien hoeven ze er niet iets over te zeggen. Kijk dan lekker de andere kant op.

    Complimentjes zijn uiteraard wel welkom.

    Goed dat ze (en jullie) zich niets heeft aangetrokken van zo'n bemoeial. Ik heb zelf geen piercings, maar vind het erg mooi als een andere vrouw een clitpiercing heeft. Een vriendin van mij heeft er een en dat staat haar prachtig. De volgende keer gewoon de benen nog wat wijder doen. Zelf heb ik nog nooit een vervelende opmerking gehad als ik inkijk bij mijn kutje heb. Wel eens dat (vaak wat oudere) mannen er geinteresseerd naar kijken. Vinden mijn vriend en ik wel leuk ;-) Soms ga ik dan juist even semi nonchelant even kort aan mijn schaamlippen wrijven, niet te veel, maar even een beetje verleidelijk doen, vinden we beiden leuk. 

    ik heb wel eens op het textielstrand een  opmerkingen gehad over dat ik daar topless was. Dat deed verder ook niemand daar, maar ik dus wel. Op het strand ben ik altijd topless of naakt. Maar ik wel en als iemand daar dan wat van denkt te moeten zeggen trek ik me er niets van aan en ga dan bijvoorbeeld juist met blote borsten beachtennissen met Peter recht voor zo'n man zijn neus.

  • tweetal

    Stel35

    Complimentjes zijn uiteraard wel welkom.

    Krijg je ook weleens complimenten over je piercing van saunagangers?

  • Stel35

    Ja ik krijg ook wel eens complimentjes over mijn piercing.

    Ik vond het eerst een beetje gek maar vind het nu heel leuk. Als iemand het ziet en het mooi vind, vind ik het leuk om het te horen.

  • tweetal

    Een vriendin van ons heeft ook een ringetje door haar clit. Ik vind het bij haar erg mooi staan. Zelf heb ik het niet. Stimuleert het bij jou ook de gevoeligheid of heeft het daar geen invloed op en heb je het puur voor het mooi?

  • Stel35

    tweetal

    Een vriendin van ons heeft ook een ringetje door haar clit. Ik vind het bij haar erg mooi staan. Zelf heb ik het niet. Stimuleert het bij jou ook de gevoeligheid of heeft het daar geen invloed op en heb je het puur voor het mooi?

    Beide wel.

  • Samen

    Stel35

    Laatst waren mijn vriend en ik in de sauna in Harderwijk (Zwaluwhoeve).

    In de sauna lag een ander stel. Wij denken zo rond de 30. De dame van dit stel lag op de onderste bank met haar benen wijd en leek te slapen. Een man alleen maakte er een opmerking over dat hij het ongepast vond.

    Ik schrok hier nogal van omdat ik dit zelf ook gerust doe, in de sauna is per slot van rekening iedereen naakt en is een vagina toch niet bijzonder?

    Wat vinden jullie?

    Kwamen we zoiets gezelligs en uitdagends maar eens echt tegen in de sauna. Er wordt zoveel over gesproken echter we zijn het zelf nooit echt tegen gekomen.

    Wijlekkersamen Ad gmail