Benen wijd in de sauna

• tweetal

Samen
    Stel35

Laatst waren mijn vriend en ik in de sauna in Harderwijk (Zwaluwhoeve).

In de sauna lag een ander stel. Wij denken zo rond de 30. De dame van dit stel lag op de onderste bank met haar benen wijd en leek te slapen. Een man alleen maakte er een opmerking over dat hij het ongepast vond.

Ik schrok hier nogal van omdat ik dit zelf ook gerust doe, in de sauna is per slot van rekening iedereen naakt en is een vagina toch niet bijzonder?

Wat vinden jullie?

Kwamen we zoiets gezelligs en uitdagends maar eens echt tegen in de sauna. Er wordt zoveel over gesproken echter we zijn het zelf nooit echt tegen gekomen.

Dat zie je toch wel vaker in de grotere sauna's? Wij wel in elk geval, stelletjes die aan elkaar zitten in zwembaden en bubbelbaden, of dames die wijdbeens ergens zitten. Geen idee of het ook een sexuele intentie heeft, maar het is er wel.

• Stel35

Het is echt niet altijd met seksuele bedoelingen denk ik. Ikzelf in ieder geval niet.

Als ik met vriendinnen naar de sauna ga doe ik, en vaak mijn vriendinnen, het ook gewoon.

Ik zorg er wel altijd voor dat ik netjes geschoren ben natuurlijk, maar ik doe het niet om bekeken te worden ofzo.

Ik denk dat veel mannen er direct seksuele ideeen bij krijgen, maar voor vrouwen is het ook een totale ontspanning van de bekken. En dan heb ik er even maling aan dat iemand in mijn doos kan kijken, haha. Sorry! ????

• Ll

Samen
    Stel35

Laatst waren mijn vriend en ik in de sauna in Harderwijk (Zwaluwhoeve). In de sauna lag een ander stel. Wij denken zo rond de 30. De dame van dit stel lag op de onderste bank met haar benen wijd en leek te slapen. Een man alleen maakte er een opmerking over dat hij het ongepast vond. Ik schrok hier nogal van omdat ik dit zelf ook gerust doe, in de sauna is per slot van rekening iedereen naakt en is een vagina toch niet bijzonder? Wat vinden jullie?

Kwamen we zoiets gezelligs en uitdagends maar eens echt tegen in de sauna. Er wordt zoveel over gesproken echter we zijn het zelf nooit echt tegen gekomen.

Wij hopen dit ook altijd.. gaan a.s. zaterdag van half 5 tot half 7 naar devarana in den bosch. Wij zijn 31 en 33 jaar en zoeken iemand van max 40. Mocht je interesse hebben, zien we jou / jullie graag daar.. Bij regelmatig oogcontact wrijf ik wel een keer daar beneden om te laten merken dat er interesse is. Aanraken mag.. Je herkent ons aan een aantal tattoo's

• Bor

ik pas geleden nog in son dame draaien zich om in kruidenbad billen omhoog op haar knieën was leuk mooi uitzicht