Hoe was de middag op het engelermeer natuurgebied .
KiK strandgenieten
Het was een broeierige sfeer. Er waren twee hele knappe stellen en alle twee waren ze actief. Het ene stel wat meer in het geniep maar goed te zien en het andere wat opener. Voorts was er nog een hele mooie meid die topless zonde.
Ik ben er achter gekomen dat ik het voyeurisme/exhibitionisme geil vind. Ik zag dat het stel met de rode parasol aan het spelen was en ik stond daar in de buurt een trok me stiekem klaar. Daarna ben ik terug gegaan naar mijn deken. Het was me ook niet duidelijk of het stel het op prijs stelde dat ik zo keek. Ik vind het namelijk onbeleefd om te blijven kijken als men het wellicht niet op prijs stelt. Even later pijpte ze hem en ben ik weer klaargekomen na heimelijk trekken. Ik vind het super geil om mee te kijken maar ik hoef niet mee te doen. Ik vind de continue jagende mannen namelijk super irritant en soms brutaal.
Als ik zelf met mijn vrouw in de duinen ben wil ik ook niet een continue cruisende man naast mijn handdoek. Ik weet dat het tegenstrijdig klinkt maar in llk ben een nette man die voyeurisme spannend vind en als ik met mijn vrouw ben dan is de deze zelf spannend en geil want buiten!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?