Engelenmeer Den Bosch

• willem

Hoe was de middag op het engelermeer natuurgebied .

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK strandgenieten
  • E en P

Het was een broeierige sfeer. Er waren twee hele knappe stellen en alle twee waren ze actief. Het ene stel wat meer in het geniep maar goed te zien en het andere wat opener. Voorts was er nog een hele mooie meid die topless zonde.

Ik ben er achter gekomen dat ik het voyeurisme/exhibitionisme geil vind. Ik zag dat het stel met de rode parasol aan het spelen was en ik stond daar in de buurt een trok me stiekem klaar. Daarna ben ik terug gegaan naar mijn deken. Het was me ook niet duidelijk of het stel het op prijs stelde dat ik zo keek. Ik vind het namelijk onbeleefd om te blijven kijken als men het wellicht niet op prijs stelt. Even later pijpte ze hem en ben ik weer klaargekomen na heimelijk trekken. Ik vind het super geil om mee te kijken maar ik hoef niet mee te doen. Ik vind de continue jagende mannen namelijk super irritant en soms brutaal.

Als ik zelf met mijn vrouw in de duinen ben wil ik ook niet een continue cruisende man naast mijn handdoek. Ik weet dat het tegenstrijdig klinkt maar in llk ben een nette man die voyeurisme spannend vind en als ik met mijn vrouw ben dan is de deze zelf spannend en geil want buiten!

• Stefan

Kan iemand misschien een pin op Google maps zetten en daar een screenshot van maken? Maakt het iets duidelijker met al die verschillende locaties : )

• willem

engelervisserpad zo moeilijk is het niet

KiK strandgenieten
  • willem

vanmiddag even langs het natuurgebied geweest . Het was een gezellige bedoeling

KiK strandgenieten
  • geilstel

Dat vonden wij ook hi hi

strand
  • willem

Dan hebben we elkaar gezien?  Ik hele donkere man van de zon .

KiK strandgenieten
  • geilstel

Tja zou best kunnen ps was ook een man op zijn fiets die rondjes reed pffffff

strand
  • E en P

Gaan er begin van de avond nog mensen hierheen?

• willem

Ik wel op de fiets maar reed geen rondje. Heb wel vlak in de buurt van de 4 stellen gelegen. vlakbij de brammen struiken in het weide . Ik er  vanavond ook even

KiK strandgenieten