Engelenmeer Den Bosch

• willem

Bistell
    Bistell
    josh

haha , met mijn lezen is niks mis hoor 

het officiële naaktstrand is bedoeld voor naak trecreanten 

plaatsen waar spannende activiteiten mogen plaatsvinden zijn er niet op het officiële gedeelte ook niet als het daar toch voor gebruikt wordt 

en dan heb je daar volgens mij ook nog een natuur gebied , waar wellicht de door jullie bedoelde spannende plek is 

dit is openbare ruimte 

en ook daar zijn de door jullie bedoelde spannende activiteiten niet toegestaan 

dat het wellicht gebeurt is een hele andere zaak 

en zolang je daar geen andere mee lastigvalt is het wat mij betreft ook geen probleem 

maar ga niet andere de maat nemen over vrij onschuldige dingen , in een reguliere sauna 

oh en hopelijk snap je het nu

BIstel  niet reageren .helpt niet bij hem

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK strandgenieten
  • Johan Neuken In Stoomkamer

Interessant, Bestell, op het naaktstrand schreeuw en vloek je ook naar mensen in de buurt, naakt en boos? De hel van een show, zou ik zeggen)

• willem

johan  ga svp ergens anders  je onzien neer zetten .

KiK strandgenieten
  • Bistell

willem

johan  ga svp ergens anders  je onzien neer zetten .

Willem ,

Aan de onzin van zijn posts en zijn profielnaam kun je zien dat dit een laag opgeleide faker is.

Lees zijn posts maar eens wat hij zogenaamd in de sauna meemaakt.

Is niet vermakelijk maar wel triest om te lezen

• bi nudist

Moet je wel aan de Noord kant zijn niet aan het strandbad als je je auto parkeer tegen over de kastelen en loop +- 25 meter dan kun je Lings is meer voor de mannen(m-m) en rechts is meer voor stellen die op zoek zijn naar mannelijk vlees dus (MFM))

Hier sjef een 100% eerlijke man uit Den Bosch die zijn afspraken na komt .Mocht je ook eens echt eens iets meer willen mail sjefvb2405@hotmail.com
    KIK jefffff960
  • willem

bi nudist

Moet je wel aan de Noord kant zijn niet aan het strandbad als je je auto parkeer tegen over de kastelen en loop +- 25 meter dan kun je Lings is meer voor de mannen(m-m) en rechts is meer voor stellen die op zoek zijn naar mannelijk vlees dus (MFM))

jij er nog niet veel geweest zeker  . rechts mannen en links van alles  in het hoge gras wat overigs is gemaaid . daar wandelen mensen die vanuit de kasteleen  komen en via de parking weer terug gaan .

KiK strandgenieten
  • E en P

Zijn er vanmiddag nog stellen aanwezig die het wel zien zitten om te teasen met een sportieve man (42)?

• Bistell

E en P

Zijn er vanmiddag nog stellen aanwezig die het wel zien zitten om te teasen met een sportieve man (42)?

Waar ga je liggen?

Op het officiele naaktstrand of op het spannende strandje

• E en P

@bistel, op het spannende strandje…

Zijn jullie daar ook?

• E en P

Ik ben in ieder geval zometeen daar. Om circa 1400 uur