Spa Weesp

• Kees

Klopt Theo daarom zijn wij zondag naar Haarlem geweest. Mijn vrouw en ik hebben genoten het blijft lastig om te herkennen wie wel of niet iets meer wil. Mijn vrouw heeft mij heerlijk gepijpt in stoomcabine en ik heb mijn vrouw daar gevingerd. Omdat mijn vrouw zo geil was heeft ze ook nog een keer haar zelf gevingerd in de jacuzzi en ik heb toen van een afstandje toegekeken. Om het al geile dag gehad

• Johan Neuken In Stoomkamer

Leuk, Kees! Precies hetzelfde voor ons, het is moeilijk om speelse koppels te detecteren, en het is best moeilijk om vooraf samen te werken. Ik denk dat een zwarte ring of andere swinger-borden het moeten doen.

• Kees

Hoi Johan hoe kunnen wij jou bereiken

• josh

hoi johan en kees ,

wij vinden het ook geil , om spannende dingen te doen in een sauna 

we denken er nu over om een sex sauna als azzura of steamworks te bezoeken , op een stellen dag 

hebben jullie daar ervaring mee 

of vinden jullie een reguliere sauna spannender

Kees

Register on SDC and you will find a lot of people in group Nude Sauna, they coordinate themselves here for this kind of play in spa. SDC is shitty but still has a lot of users. We founded there a lot of sex.

• Kan

Je kunt het best zelf wel spannend maken in de sauna wij gaan dan a s woensdag naar de zwaluwhoeve vanaf half 5

Kees

I recommend SDC, it has validation to avoid single men, and also let share photos, to avoid surprises)

• Nudist

Vanavond nog mensen met plannen ?

• Manny

Vanavond lekker spannend zijn in Spa Weesp. Kijken, bekeken worden onder de douche naar mijn behoorlijke gereedschap, dat is al erg spannend. Ik ben niet echt op zoek naar meer. Kik: PintoHLM

Kik: PintoNH