Spa Weesp

• Theo Janssen

Wij waren er afgelopen zondag. 1 leuk stout stel gezien. Wie gaan er binnenkort naar Spa Weesp? Dame hier teast graag

• Kees

Hoi misschien dat vrijdag of zaterdag overdag een optie is om naar sauna weesp of haarlem te gaan. Zijn er mannen die eventueel op mijn vrouw willen geile. En zo ja in weesp of in Haarlem

• Theo Janssen

@ Kees hoe ziet je vrouw eruit? En vrijdagmiddag kunnen wij mogelijk. Haarlem , sauna van Egmond of bedoel je ridderrode?

• Kees

Sauna van Egmond in Haarlem hebben jullie kik of skype

• Kees

Laat maar weten wie er morgen naar sauna van Egmond gaan en hoe laat

• josh

We zijn laatst ook naar de sauna geweest en worden er allebei ook geil van 

mijn meisje heeft zich lekker verwend in de jacuzzi 

Soms heb ik ook moeite mijn paal in bedwang te houden waar ze ook geil van wordt 

van echte sex is echter geen sprake 

allleen elkaar een beetje uitdagen 

wat voor spannende dingen halen jullie uit in een normale sauna zoals weesp

• Kees

Hoi allemaal het gaat definitief zondag worden sauna weesp vanaf 10.00 tot uur of 16 wie wil er op mijn vrouw geile en laat even weten of je ook komt en hoe je herkenbaar bent.

• Bi

Hi Kees,

ik ben wel van plan te komen en wil graag op je vrouw geilen en meer. Stiur maar even een prive bericht naar bishaved2more at gmail punt com, dan kunnen we even bespreken hoe we elkaar herkennen en benaderen. Xxx

• Theo Janssen

Ja Kees. Heb kik thee100 stuur daar maar wat ajb. Zondag gaan wij proberen

• Theo Janssen

Hi Kees en anderen, zie net dat het morgen/zondag badkledingdag is bij Spa Weesp. Dan gaan wij daar iig niet heen. Jullie wel?