Sauna Weesp - SPAWellness

  • M

    Hoi wij stel 25-31 zoeken een sauna waar we spannend kunnen spelen. Sauna die niet te druk is in de avond uren, niet te oud publiek, mooie mannen.. en leuke hoekjes plekjes..

    Weesp, bussloo, zwaluwhoeve, Veluwse bron…

    Wat raden jullie aan?

  • Matthew

    M

    Hoi wij stel 25-31 zoeken een sauna waar we spannend kunnen spelen. Sauna die niet te druk is in de avond uren, niet te oud publiek, mooie mannen.. en leuke hoekjes plekjes..

    Weesp, bussloo, zwaluwhoeve, Veluwse bron…

    Wat raden jullie aan?

    Hi stel,

    Dan kan ik Weesp zeker aanraden. Heerlijke kleinere sauna met veel faciliteiten. Ook om een en ander uit te spoken ;). Er zijn sauna's buiten waar het vaak rustig is, een warm water bad in een donker stuk en het stoombad is ook erg donker met hoekjes.

    Daarnaast lopen er ook vaak aantrekkelijke en jonge stellen en hangt er een gemoedelijke sfeer. Elke keer als ik er ben, ontmoet ik altijd leuke mensen en heb ik een leuk gesprek.

    Ik, man van 30, ga binnenkort ook weer. Zou het leuk en gezellig vinden om jullie te ontmoeten :). Als jullie er ook zo over denken, kunnen jullie mij een berichtje sturen: kik: arbimatthew e-mail: matthewbootz12@gmail.com

    Xx,

    M