Sauna Weesp - SPAWellness

  • Kees

    Hoi Dames en stellen, 

    ik ben morgen 5 januari in sauna Weesp woe wil er door mij bekeken worden. Graag reactie dan kunnen we iets spannend bespreken voor veel in.

  • JeHen

    Wij komen er regelmatig, morgen misschien ook wel. Hoe laat ben jij er Kees?

  • Kees

    Ik denk vanaf een uur of 11.00 tot 15.00 max.

    hoe oud zijn jullie? zelf ben ik 33. Hoe kan ik jullie herkennen, en wat zijn jullie fantasieën?

  • JeHen

    Wij gaan 's avonds…. Volgende keer beter dan!

  • Kees

    Hoi Jehen, jammer dat jullie de avond pas kunnen. Vanaf hoe laat zijn jullie er?

  • Rentenier

    wij twijfelen tussen busseloo of weesp vanavond. Wie gaat er vanavond en hoe zijn jullie eventueel te herkennen ?

  • JeHen

    Wij denken er ovr om naar de Zwaluwhoeven te gaan vanavond.

  • Alex

    Iemand overdag ervaring in Weesp op het ondeugende gebied? In Veenendaal kan het vrij makkelijk overdag. Hoe zit dat in Weesp?

  • Samen

    Wij gaan 5 maart in de avond ook (voor het eerst) naar Spa Weesp. We zijn erg benieuwd. Hopelijk komen we nog leuke mensen tegen daar. Het lijkt ons een mooi en compact saunacomplex.

  • Alex

    Sunny

    Wij gaan 5 maart in de avond ook (voor het eerst) naar Spa Weesp. We zijn erg benieuwd. Hopelijk komen we nog leuke mensen tegen daar. Het lijkt ons een mooi en compact saunacomplex.

    En? Was het wat in Weesp?