naakstrand herveld

• smoeties

Joha

29/5

Was ik hier samen met mijn mijn man

We waren al een eind verder op gaan liggen om die talloze rukkers de heelen dag niet te zien

Maar open gevenmomend zoeken je ze gewoon op waar ik zo moe van wordt om dat je daar gewoon als stel licht raken al die mannetjes gelijk in opgewonden toestand

Echt verschrikkelijk op een gegeven moment gaan ze gewoon op een paar meter met hun geslachtsdeel gaan spelen dit is gewoon geen naakstrand meer zo echt niet normaal meer we komen hier al zoon 12 jaar maar het word met het jaar erger

Inderdaad, wij zijn hier ook niet meer te vinden. Overigens is dit niet Herveld, maar strandje Ewijk waar hierover ook een topic is

• J en A

Wat vervelend. Ik hoop dat ze uit gerukt zijn als wij een keer tijd 

hebben om daar lekker naakt te zonnen.

twee jaar geleden daar ook eens geweest toen zijn we rond 19uur maar vertrok je voelt dan een onprettige sfeer ontstaan met al mannen die het strand op trekken.

helaas zijn er ook stellen die van die aandacht wel gediend zijn. Ik heb al geopperd dat deze stellen maar een vlaggetje in het zand zetten zodat de rukkers weten waar ze welkom zijn.

( of wordt tijd dat de prostitutie branche weer los gaat?)

• J en A

Lees de oproep van Bistell.

-in naaktstrand Ewijk.

Dit verklaart het gedrag van trekmajoors. Zij hebben een oproep gehad.

• Bistell

J en A

Lees de oproep van Bistell.

Verbeelding heb je meer dan genoeg maar ik denk dat jij een van die trekmannetjes bent die het op deze manier on interessant wil maken om zodoende je gang te kunnen gaan.

-in naaktstrand Ewijk.

Dit verklaart het gedrag van trekmajoors. Zij hebben een oproep gehad.

• J en A

Jij hebt gelijk.

• Bistell

Zoals het er nu uitziet wordt het zondag redelijk warm weer met misshien wat regen.

We gaan het dus weer proberen om daar te genieten en wat bij te kleuren.

Wij hebben geen last van trekkende mannen, want die zijn er echt niet veel, daarbij nee is nee en 1,5 meter is belangrijk.

Maar een leuk praatje en als de leuke man en dan geil vindt om klaar te komen nou dan doet hij dat toch.

Verder zien we wel