naakstrand herveld

• kees

hallo,

ivm het sluiten van strandje vuren lijkt mij Herveld een geschikt alternatief.

route:

a15 afslag Andelst, richting Andelst

weg vervolgen tot na aan de rechterkant een cafe (Posthoorn) en patatzaak, dan 1e weeg rechts (Waalstraat)

op de dijk linksaf, onder de snelweg door.

2e pad naar beneden( 1e pad is direct na de snelweg) auto boven laten staan

bij de waal linksaf is direct naaktstrand, rechtsaf na de 1e kribbe(100 m) naaktstrand.

Veel plezier

Kees en Anna

• wveenstel

Het standje in vuren gaat/is niet dicht,blijkt uit een verhelderend contact tussen nfn en staatsbosbeheer.dit staat te lezen op de site van de nfn

• Natuurtje

Goed nieuws. Wij komen daar regelmatig. De laatste tijd worden er regelmatig bekeuringen uitgedeeld door een overijverige boswachter. Beetje sneu.

• Levensgenieters

@Natuurtje: Wordt er in Herveld bekeurd voor naaktrecreatie?

• Natuurtje

Dit ging over Vuren niet over Herveld. Maar goede vraag.

• kees

@levensgenieters

nog nooit politie, boswachters of wie dan ook gezien of van gehoord

kees en anna

• Natuurtje

Tweede pad uit je routebeschrijving is tegenover een huis/boerderij?

• Levensgenieters

@Kees en Anna: KUn je ons een privebericht sturen?

• kees

ja dat klopt.

• Joha

29/5

Was ik hier samen met mijn mijn man

We waren al een eind verder op gaan liggen om die talloze rukkers de heelen dag niet te zien

Maar open gevenmomend zoeken je ze gewoon op waar ik zo moe van wordt om dat je daar gewoon als stel licht raken al die mannetjes gelijk in opgewonden toestand

Echt verschrikkelijk op een gegeven moment gaan ze gewoon op een paar meter met hun geslachtsdeel gaan spelen dit is gewoon geen naakstrand meer zo echt niet normaal meer we komen hier al zoon 12 jaar maar het word met het jaar erger