Sauna Javali Heerhugowaard

• marcello69

ik denk dat vrijdag wel drukker is anders gewoon beide dagen keen proberen? ;)

• m en d

wij zijn 29 en 27 en zij is bi hij niet

• Robert

Ik ben als bi-man van plan ook een keer een kijkje te gaan nemen bij Javali.

Waarschijnlijk op vrijdag 9 November, hopelijk zijn er dan wat gezellige bi-stellen om mee te genieten…….!

• Fred

Hallo allemaal , !

Ik hoop antwoorden te kunnen geven op jullie bovenstaande vragen .

Allereerst mij even voorstellen :

Ik ben Fred , de vriend van Ingrid , zij staat achter de bar , en is mede het gezicht van sauna Javali .

Hens is de eigenaar van deze unieke sauna .

Het is een niet al te groot en superlux saunacomplex met pracht en praal , maar wel hygienisch en een gezellige locatie , met groot bubbel bad , 2x sauna , Stoombad , diverse relaxruimtes en een zeer gezellige bar ,en dit alles nog betaalbaar ook .

De maandagavond ( 18.00-23.00 ) en vrijdag ( 18.00-01.00( met uitloop) zijn de gemengede avonden .

De sfeer is dan echt relaxt . Je kan als vrouw in lingerie lopen , gewoon een handoek om , of gewoon helemaal niets !

Wat mij opvalt is de ontspanning : Iedereen praat gewoon met elkaar , maakt geen fuck uit hoe je eruit ziet , als je er maar gewoon jezelf kan zijn !!!! , en dat is heel belangrijk !

De mensen die mij kennen weten daar alles van !

Gewoon de stoute schoenen ( of niets natuurlijk ) aantrekken , en een avondje komen relaxen .

Mochten jullie speciefieke vragen , hebben , laat het mij dan even weten .

Groetjes en tot …….hopelijk snel !

• Ontdekkend

Fred,

Wij kunnen alleen maar onderschrijven wat je zegt.

Een gezellige (mannen-) club waar het een avondje goed vertoeven is en waar je als vrouw best wel ontspannen kunt rondlopen als je tenminste tegen al die geile blikken kan :D

Ok, over het algemeen veel kerels op de paren/nudisten avonden maar dat weet je.

Wij hebben er in elk geval geen slechte ervaring opgedaan

Een aanrader voor elk beginnend stel.

groet

Frans & El

• Robert

Ik ga het 9 november merken…. hopelijk zijner dan wat gezellige (bi)stellen aanwezig.

Ik kijk er naar uit!!

• Benny

Hoi iedereen,

Ik ga morgen naar sauna Javali, wie komt er ook???

Gaan we er een lekker feestje van maken!!!

Even over mij, ben een man van 34 jaar 1.74 lang kort bruin/grijs haar en een schaduw baardje, heb een normaal postuur en ben intiem lekker glad geschoren…..

Mijn interesse zijn vrouwen stellen en heb geen ervaring met mannen maar sta hier zeker voor open!!!

Ik hoop dat het morgen 02-11-2012 lekker druk is, dan wordt het een geil feestje!!!

Groetjes Benny

bennylekker01@gmail.com

• Koos en Wendy

Hoi mede saunabezoekers,

Wij gaan vrijdagavond 2 november as. naar Javali. Zijn wel nieuwsgierig geworden. Zijn beide in de 30 en willen even lekker relaxen in de sauna / bubelbad / bar. We zijn beide hetero en Wendy bi-schierig. Zijn er nog meer meiden en stellen die vrijdagavond 2 november komen;)?

Groetjes en hopelijk tot morgen.

• Coenstad

Hoi, wij willen maandagavond 19 november naar sauna Javali. We zullen daar voor de eerste keer zijn. Is het een aanrader voor stellen?

• beemsterstel

Hoi