Sauna Javali Heerhugowaard

  • kletsmajoor

    Op maandag- en vrijdagavond is de sauna open voor mannen en vrouwen, de overige tijden uitsluitend

    voor mannen. Op de maandagen schijnt er meer activiteit te zijn dan op de vrijdagen.

    Avond voor naturisten is een marketingtrucje om een wat breder publiek te trekken. Het is bij Javali

    wel zo, dat je overal naakt kan, dus ook aan de bar. Dat is in de meeste sauna's helaas wel anders.

    Een deel van de saunagangers is overal naakt, een ander deel slaat een handdoek of badjas om.

    Iedereen is er zich/haarzelf en dat stoort niemand.

  • T&N

    Hallo leuke stellen,

    Wij zijn vanavond ( zaterdag 3 mrt ) weer zo rond 8 uur te vinden in sauna Oase te Heerhugowaard. Welk leuk stel komt er met ons in het bubbelbad zitten?

    X T&N

  • john&carla

    HOI,

    Welk stel heeft zin in geile avond met stel van man 51 178/98 kg dus dik en vrouw 48 roodhaar volslank , denk dat we heel binnenkort op een maandagavond naar javali gaan.

    Kom maar met een geil voorstel.

  • uitgaan

    wij gan maandag 18 juni

  • uutje

    Jaa, er komen op een vrijdagavond wel es andere stellen.En er is genoeg anders te beleven dan alleen naturisten zijn.

    Dus kom maar lekker langs om te kijken en te genieten.

    xx

  • john

    Hoi,

    hebben jullie gemist denk ik 18 juni .

    Maar wij gaan nu vrijdagavond 06-07-2012 , zijn er tussen 18.30 en 19.00 .

    Gaan jullie ook en hoe herkennen we jullie

  • LL en LV

    Vrijdag de 6e juli… mijn debuut in javali… zijn er rond 20.00… Met zijn 2-en, mijn lekkere vrouw en ik…

    Wie gaat ons inleiden?

  • john&carla

    hoi ,

    wij zijn er denk ik om 19.00 of iets eerder .

    Zij 48 en stevig maar heel geil nat spuitkutje , ik 51 en dik .

    wat zoeken jullie ?

  • john&carla

    HoiHoi

    Vrijdagavond 24 - 8 gaan we weer een kijken om 19.00 , benieuwd wie er ook zin heeft

  • Aad en Jen

    Hallo luitje,

    mijn vriendin en ik zijn wel heel benieuwd hoe het daar is…

    Kunnen jullie een tipje van de sluier op lichten..

    We zijn nl op zoek naar een sauna met meer , lekker dicht in de buurt..

    Groetjes Aad en Jen