Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

• B

Hoi stelletje uit omgeving Arnhem…..hebben jullie dit forum gevonden nu?

Was super lekker zaterdagavond.met jullie. We lagen op het hele grote.bed heerlijk met vijven bezig en eromheen behoorlijk wat mannen. Later.nog gezellig wat gekletst met jullie en een watertje en colaatje met jullie gedronken.

Laat je me nog even weten of je het forum gevonden hebt.

Het was echt.een SUPER zaterdag!

• B

Zaterdag was ik ook in sauna Azzura. Heb ontzettend mogen genieten van een prachtige vrouw. Je hebt blond lang haar en een mooi gebruind lichaam. Je lag samen met je partner op het bed in de ruimte met de sling. Je partner masseerde je met olie en ik hen toe staan kijken. Oo een gegeven moment ben ik je ook gaan masseren en heb ik echt ontzettend van je genoten.

Toen je rond de klok van half 10 vertrok kwam je nog even langs me.gelopen en je zei een fantastische avond gehad te hebben.

Herken jij je in bovenstaand dan zou ik het leuk vinden nog eens contact te leggen.

Je mag me mailen via bkpklk@hotmail.com

• frank

Atletische, besneden, bischierige maar ook zeker bivaardige man van 43 wil donderdag eind van de dag weer eens naar de sauna. En zo'n zin het een stel weer eens naar de zin te maken…. Wie gaat?

• Archie

Hallo allemaal, aankomende zaterdag gaan mijn vriendin en ik (54/60) voor het eerst naar Azzurra.

Graag horen wij jullie tips. Wij zijn nog behoorlijk onervaren.

Zijn er meer leuke stellen???

KIK: heerlijkemassage999

Uit die naam blijkt zeker wat we zeker ook over en weer en zeker ook graag bij een anders stel doen

• JV

F en M

Zaterdag 16-12-17 weer in Azzurra geweest. We hebben twee

keer met een leuk stel buiten gezeten ( gerookt) en wij wilden eigenlijk heel graag met jullie bubbelen maar het was overal te druk en vol…. Hadden jullie dat ook?

Groeten F en M . ( de vrouw met de tattoos )

Hi, ja dat waren wij (zij blond lang haar rokend, hij donker haar niet rokend) jullie met badjas, hadden hetzelfde idee van dat “bubbelen” waren jullie kwijt in de drukte…. toen maar samen gebubbeld..

Mogelijk andere keer voor een herkansing ??

Gr MC

• sletje

Zaterdag 30 december gaan mijn man en ik weer heerlijk naar Azzurra. Heerlijk de hele dag ontspannen, relaxen, kijken, pleasen, teasen en elkaar mega geil maken. Ik ben een kei in het veroveren van mannen en vrouwen om daarna samen of apart hele fijne uurtjes te beleven. Wij vinden het bijzonder prettig wanneer eens in de 2 a 3 uur alles ontaard in een heerlijke orgie met mannenoverschot en een aantal vrouwen. Zelf vind ik meerdere mannen absoluut geen enkel probleem. Gaatjes genoeg om te vullen zeg ik altijd. Maar ook vrouwen en stellen mogen absoluut aanschuiven. Niets fijner dan gezamenlijk te genieten en elkaar heerlijk naar diverse hoogtepunten te begeleiden.

• Brian

Zijn er komende donderdag nog leuke mensen die naar Azzurra gaan?

• a

wij gaan zaterdag weer lekker genieten, welk stel komt er ook

• a

• Erwin

Hoi M & J

ik was van plan er donderdagmiddag heen te gaan. Ben een relaxete slanke lange verzorgde XL bi gast. Ik vind het leuk om met relaxte stelletjes een leuke tijd te hebben….

Wie weet klikt het. Hoe laat zijn jullie er?