Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

• Sander Breda

iemand vandaag van plan te gaan?

sanderbreda1980@live.nl

• wend

Anonymous

Wij lazen dat gay sauna Azzurra in Beuningen op woensdagen geopend is voor stellen. Zijn er stellen die er zijn geweest en hun ervaringen zouden willen delen met ons? Zijn er op zo'n dag dan bijvoorbeeld meer stellen, kun/mag je er ongestoord sexen met je eigen partner en/of anderen? Zijn er op woensdagen ook (opdringerige) homo's aanwezig etc etc?

Wij zoeken een hetero sauna bezoek waarbij we lekker kunnen genieten van elkaar en evt anderen zonder iemand te storen….

Serieuze reacties zeer welkom.

zaterdags zijn wij er paar keer geweest en het is er absurd druk, niet alleen veel stellen (meesten lijken voor een trio met een vent te komen) maar ook veel mannen die speciaal voor stellen komen, van allerlei soorten maar teveel die zich niet kunnen gedragen waaronder ook wel westerse mannen. Het eten en drinken is zo duur gemaakt dat het niet leuk meer is, je kunt eigenlijk tig keer beter naar een parenclub gaan, stukken goedkoper!!

Deb en Wil

• StiefPat

@cpl een handdoek is voldoende of naakt.

Een leuk setje voor de dame mag en is leuk om naar te kijken maar de heren lopen meestal naakt of met een handdoek.

Als er al een man loopt met ondergoed aan word deze heel raar bekeken door iedereen is onze ervaring.

Wij gaan vandaag ook lekker glibberen en glijden bij Azzurra :)

Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • Johan

PleasureStel
    Johan
    PleasureStel
    [...]

Bedankt voor je reactie!

We denken dat het dan een andere keer wordt… we vinden het wel prettiger als er dan meerdere stellen zijn op zo avond.

Xx Pleasurestel

Morgen wil ik Bi man de sauna eens gaan bezoeken. Het zal voor mij de eerste keer op een Woensdag zijn. Kan normalieter alleen op Zaterdag. Ben benieuwd hoe het er dan is en of er dan ook leuke stellen zijn!!. Tot snel!

Ben benieuwd! Wil je ons laten weten hoe je het heb ervaren? Want zodra wij weer is kunnen willen we toch ook een keertje komen kijken in Azzurra.

X Pleasurestel.

Het was voor mijn gevoel erg tam op de Woensdag. Wel vaak alleen het gevoel gehad dat ik alleen was en er weinig contact gezocht werd naar een single bi-man. Wel stellen die alleen samen bezig waren en weinig oog hadden voor eenman erbij. Zelf heb ik wel een fijne avond gehad maar had er meer van verwacht. Ik ge toch liever naar een Zaterdag. Dan is het er wel drukker maar zijn de mensen ( stellen ) toch iets opener om bij een single man in het BB of op een matras erbij te gaan om iets te doen.

• StiefPat

Wij hadden het erg naar ons zin inderdaad gister avond :D

We waren er rond 14:30 en zijn vertrokken om 3:00 haha

Bij Exotica zijn wij zelf nog nooit geweest maar het staat wel op ons lijstje om eens te gaan bezoeken.

Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • Toet

Ook ik heb het gisteren erg naar me zin gehad…leuke vrolijke mensen ….veel gezelligheid in de rookkamer en gewoon een top dag avond nacht….groetjes

• Toet

Cpl…..zaten jullie zo lief op de bruine stoel in rookkamer sámen…lekker knus

• JeHen

Wij zijn een ouder hetero stel, en we denken er aan om zaterdag 24-11 naar Azzurra te gaan. Zijn er meer oudere stellen die gaan? En wat zijn jullie ervaringen op de zaterdagavond?

• B

Hoi, vandaag ga ik ook naar sauna Azzura. Het zou fijn zijn om samen met een vrouw of stel te gaan. Ik ben een net en verzorgde 55 jarige bi man uit omgeving Breda/Roosendaal.

Heb je/jullie zin om met me mee te rijden dan kan dat. Ik wil rond 12.00 uur a 13.00 uur vertrekken.

Je kunt me bereiken via bkpklk@hotmail.com

Post was bewerkt op 25-11-2017 08:27 door B

• stel053

Hoi lieve oudere man die ik woensdag in de sauna trof. Jij had een penisring om en Zwitsal olie bij je. Wil je ajb contacten? Meel is sloggie40 hete meel punt kom

zoekchat@hotmail.com kik: sloggi40