Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

• Evan

Hoi

Wil Azzura als man met weinig ervaring bezoeken op Woensdag middag. Zijn er dan stellen aanwezig en zijn de mannen naar andere mannen niet te opdringerig?

Zoals ik schrijf : ik heb niet zoveel ervaring maar zie er sportief uit al zeg ik het zelf en sta wel voor veel open maar wel op een goed tempo zeg maar voor me.

Dank je voor jullie reacties en suggesties. Mochten er betere gelegenheden zijn om naar toe te gaan voor een zeer openminded sportieve gozer (liefst voor stellen (met Bi-Man)) dan laat maar weten!

Heb er wel heel veel zin in aanstaande woensdag. Lijkt met een leuke sfeervolle Sauna!

groeten

• Evan

Hoi

Wil Azzura als man met weinig ervaring bezoeken op Woensdag middag. Zijn er dan stellen aanwezig en zijn de mannen naar andere mannen niet te opdringerig?

Zoals ik schrijf : ik heb niet zoveel ervaring maar zie er sportief uit al zeg ik het zelf en sta wel voor veel open maar wel op een goed tempo zeg maar voor me.

Dank je voor jullie reacties en suggesties. Mochten er betere gelegenheden zijn om naar toe te gaan voor een zeer openminded sportieve gozer (liefst voor stellen (met Bi-Man)) dan laat maar weten!

Heb er wel heel veel zin in aanstaande woensdag. Lijkt met een leuke sfeervolle Sauna!

groeten

• funcouple

Wij gaan woensdag voor het eerst proberen. Hopelijk komen wel een leuk stel tegen.

Leuke man mag natuurlijk ook. Wij willen rustig aan de eerste keer en als het bevalt komen wel zaterdag terug voor meer. Xxxx

• R&E

Hallo, lieve mensen, wij gaan zaterdag 19 april naar de sauna, kan iemand vertellen of het leuk is en komen er ook leuke slanke bi stellen, zonder opdringerige mannen.

Gaan er nog meer bi stellen aanstaande zaterdag? ;)

Wij zijn allebei 44 jaar …

• Ropa

Wij zijn vandaag ook weer van de partij. Hopen op een gezellige middag/avond!

• R&E

Ropa Schreef:

——————————————————-

> Wij zijn vandaag ook weer van de partij. Hopen op

> een gezellige middag/avond!

is het gezellig op de zaterdag, en zijn er meer stellen/bi stellen

wij bi stel gaan vanavond kijken ..

• Maybibi

Wel netjes houden he lol

• Ropa

Maybibi Schreef:

——————————————————-

> Wel netjes houden he lol

Nouuuu dat was eigenlijk niet de bedoeling, Maybibi! Haha

• Ropa

Wij hebben geen ervaring met de woensdag maar hebben nog nooit een saaie zaterdag gehad! ;-) over t algemeen is er vaak een stel of 6. Maar dat verschilt. Verder loopt er van alle, bi, he en ho.

Veel plezier vanavond!

R&E Schreef:

——————————————————-

> Ropa Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Wij zijn vandaag ook weer van de partij. Hopen

> op

> > een gezellige middag/avond!

>

> is het gezellig op de zaterdag, en zijn er meer

> stellen/bi stellen