Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

• vlinders

Grootenkaal Schreef:

——————————————————-

> Hoi ,

> weer zin om eens langs te komen , ik , groot bijna

> 2 meter en kaal , brildragend .

> was toen heel gezellig , wie weet dat toen nog ;-)

> zin weer om jullie te ontmoeten.

>

> groetjes Ron

Hoi hoi Ron

wij hadden smorgens via cg gesproken en na de leuke chat zijn wij smiddags vertrokken naar Azzurra….we hebben een supergeile middag gehad…wow wat een heerlijke ervaring…komen in april zeker weer terug…

Ik weet niet of we jou gezien hebben….

xxx

• Zuiderlingen

Wij (hetero stel) waren zaterdagavond 22 maart in Azzurra en hebben daar een leuke tijd gehad met leuke, lekkere, gezellige, donkere man…..homo en bi-schierig :)!

Wij zouden het leuk vinden om nog eens af te spreken….maar we weten alleen dat ie uit Veenendaal komt….

Iemand meer informatie?

Xxx

• heetstel52

hoe heter hoe beter wij beide bi geen anaal maar verder ongeremd zij een lekker sletje en hij een heerlijke dikke paal.

willen binnenkort eens gaan kijken op de woensdag , zijn er dan veel stellen ?

• Levensgenieters

Hoi,

Kan iemand ons uitleggen wat de touwtjescode is?

Petra en René

• Maybibi

Een gekleurd touwtje om de pols van de vrouw geeft dan aan dat ze in zijn voor eventuele ondeugende actie….

• zomerstel

Handig en duidelijk, maarrrr sauna beheerders herkennen dit ook neem ik aan?

Niet bang voor problemen?

• strandstel

niet is azzura daar mag heel veel

• Maybibi

Klopt, maar welnesscentra waar je dit ook kan tegenkomen, zijn ook niet de plek voor intimiteit. Ga dan naar die paar plekken waar het toegestaan is. Veel touwtjes gebruikers zijn ook geen swingers maar gluurders, kijken kijken niet aankomen

• strandstel

hier hebben het toch over azzura en geen andere sauna

• Maybibi

Amen….